Ik was altijd van de Firefox. Maar laatste tijd safari. Vraag me af welke jullie het fijnst vinden en vooral waarom?
Chrome reageert lekker vlot en de adblockers zijn heel fijn. Bovenal fijn dat je gewoon met je Google account kan inloggen en hij alles onthoudt incl je favorieten en geschiedenis, als ik op een nieuwe computer (of op mijn telefoon) inlog heb ik alles meteen weer terug. Ideaal.
Safari omdat ik altijd op mijn iphone zit. Gebruik ook amper een laptop. Wij hebben niet eens meer een laptop en mis het helemaal niet. Mijn iphone werkt veel simpeler en ik hoef dan niet een hele computer op te starten. Vooral nu ik iphone 6s plus heb is het helemaal ideaal .
Ik heb er even een polletje aangehangen. Zijn er hier dames die wel eens werken/ gebruik maken van Ubuntu? (Of andere Linux distributies)?
Ja dat merk ik dus ook bij mezelf. Zit op de telefoon of op de iPad en dan is safari toch ook wel handig. Even heel andere vraag. Vind jij die plus niet heel groot? Lijkt me zo onhandig bellen en in je tas en zo. Ik heb ergens gelezen van de 6s plus ook wel zwaar is? Ik heb net de 6s besteld. Eindelijk weer terug naar iOs woheoeee. Waren een zware 2 maanden en nooooiiit meer Samsung voor mij.
Ja dat dacht ik eerst ook maar ik vind hem echt heel fijn. De lettertoetsen zijn wat groter. Het is net een minitablet. Ik vind het ideaal en ik vind hem helemaal niet zwaar. Als ik nu mijn 5s zie en vast heb is het ineens net een speelgoedtelefoontje zo klein.
Ik gebruik meestal Chrome (wel een geheugenvretertje trouwens, omdat iedere tab een nieuw proces in het geheugen opent) Op het werk gebruik ik IE. Helaas werken we met een aantal applicaties die onder andere browsers niet goed werken
op de laptop hebben we Firefox en die werkt perfect. Houd heel goed die adblocks tegen en is gewoon snel. op mijn telefoon heb ik chrome, werkt op zich ook wel goed maar ik vind het echt irrant werken dat surfen op internet via mijn mobiel. Ik doe dus bijna alles via de laptop en gebruik alleen facebook op de telefoon of aliexpress om dingen alvast te zoeken.