Ben ik de enige met zo'n gek kind?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sterre82, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hij wil voor de zoveelste keer zijn bed (ledikant) niet uit komen ;)
    Hij is al vanaf 15.40u wakker, ligt wat te kletsen en te doen. 9 van de 10 keer laat ik hem even zo wakker worden omdat hij anders héél sacherijnig wordt als ik hem gelijk ophaal. Maar goed, dan ga ik op een gegeven moment kijken, gordijntje open e.d maar dan wilt hij z'n bed dus evengoed niet uit :( Nu dus weer.. ik heb hem 3 x gevraagd of hij eruit komt en dat mama anders lekker weer naar beneden gaat. Nou zou je denken.. ik haalde hem toch mooi op maar ja.. dan is het oorlog. Meestal laat ik hem dus maar even in zijn sop gaar koken en uiteindelijk wilt hij wel. Dan is hij ook gewoon leuk en vrolijk haha :):D Ben ik de enige met zo'n gek kind?
     
  2. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    dat is appart. en kind wat niet uit bed wil, hihi.

    ik heb hier soms weleens dat hij "verkeerd" wakker wordt en ook zo blijft huilen als ik hem ophaal. dat duurt dan rustig een half uur. maar dat is dan niet omdat hij niet uit bed wil. vind het wel grappig eigenlijk. hoelang zou het duren als je wacht tot hij er zelf uit wil?
     
  3. takhen

    takhen Fanatiek lid

    13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Eva heeft dat vooral 's-morgens
    En om tijd te rekken krijg ik dan eerst elke knuffel om een kusje te geven (zijn er een stuk of 7 nu) en daarna nog alles maar een keer :D
    Geniet er maar van zou ik zeggen!
    Dat betekent dat je zelf ook niet hoeft te haasten hahaha
     
  4. Dretjuh

    Dretjuh VIP lid

    12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    haha grappig... een kind dat niet uit bed wil :p Dat moet dan wel een heeeel erg lekker bedje zijn
     
  5. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Die van mij doet dat ook! Is dan wakker en als ik hem kom halen zegt ie: liggen.... slapen....! Naja, prima, blijf dan nog maar even liggen. Het is dan overigens niet de bedoeling dat ik ook weer ga liggen, maar als ik me ga aankleden ofzo, vind ie het prima. Als ik dan klaar ben, haal ik hem er alsnog uit en dan vindt ie het wel goed
     
  6. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik kan dus inderdaad lekker rustig aan doen :p Als ik gestreken heb o.i.d zet ik bij hem wel alles alvast open maar kan op mijn gemakje ook nog even alles inruimen enzo. Of inderdaad, mezelf even aankleden e.d.

    Blup: Ik heb hem net een 20 minuutjes geleden opgehaald, toen werd hij het zat :D Maar het is inderdaad dat hij begint te huilen als ik hem (te) snel ophaal.. meestal blijft hij dan de rest van de dag sachie :$;):)
     
  7. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    O ja dat is hier de laatste tijd ook weleens zo, sinds de beer bij haar in bed ligt ;)

    Als ik uiteindelijk naar haar toe ga, en zeg: Kom maar gaan we eruit, schud ze nee... Ik vind het niet erg, zelf kan ze er niet uitklimmen, ze huilt wel als ze wil. En als ik weg moet pak ik haar er uit al krijst ze.. Dan moet het maar even..
     
  8. booboo22

    booboo22 Bekend lid

    14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik heb er ook een die bv smiddags niet huilt of roepts na zijn middagdutje, hij is 17 maanden, dan ligt hij goed nog n uur lekker te knuffelen met zn knuffels en te tutten, en om half 4 ga ik hen maar wakker maken, maar idd eerest deur open en gordijnen, en meestal sochtends ga ik maar eerst zelf aankleden. Hij laat zich overigens bijna nooit voor 9 uur horen....
     
  9. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel ligt ook steeds vaker nog een tijdje te relaxen in zn bedje voordat hij begint te roepen, vind het wel schattig:D
     
  10. sa1980

    sa1980 Actief lid

    24 apr 2009
    430
    0
    0
    Ik heb ook zo'n dochter die ik soms hoor kletsen en haar dus uit bed wil halen. Ze zegt dan Neeeee slapen en draait zich nog maar eens lekker om!

    Meestal haal ik haar er toch gewoon uit na een minuut of 5-10 ze is dan ook meteen gezellig en vrolijk.
     
  11. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Hier twee kinderen die heel graag in bed / in hun kamer zijn. Heerlijk.. lekker rustig af en toe!
     
  12. linda26

    linda26 Bekend lid

    11 dec 2007
    760
    0
    16
    Onze oudste (2,5) heeft dat ook wel eens! En als ik hem dan uiteindelijk toch wil pakken, dan moet ik weg en moet papa hem pakken. En als papa er is dan wil ie mama weer! (en dan je nog uitlachen ook he! :D)
     
  13. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Het klinkt hier op het moment ook erg gezellig boven... "sak uit!", "Nijntje kus" "elmo kus" "hoop onverstaanbaar geklets" enz...

    Intussen heeft ze dan haar slaapzak uit en ligt ze gewoon lekker te spelen. Doet ze 's ochtends ook, heel erg lief, want dan kan mama nog lekker ff haar ogen dichtdoen tot een uur of 9... :D :D
     
  14. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Sil heeft het op het KDV wel eens. Dan halen ze hem uit bed omdat hij wakker is, maar dan wordt hij heel chagrijnig. Laatst vroegen ze toen dus aan hem of hij nog even terug wilde, waarop hij volmondig 'JA' zei. Hebben ze 'm nog even naar bed gebracht en een half uur later was hij er wel klaar voor en was hij ook helemaal vrolijk & gezellig :D Sindsdien doe ik thuis hetzelfde als hij met zijn verkeerde been uit bed komt. Werkt als een tierelier :D Dus ja, hier ook zo'n gek kind....
     
  15. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ha ha, zo was Isabella ook altijd. Die lag altijd uren te spelen in bed. Gewoon lekker laten gaan.

    Isabella vindt het nog steeds heerlijk om uit te slapen en lekker te liggen. 's avonds ligt ze ook altijd nog een half uur boekjes te lezen.

    Geniet ervan zou ik zeggen.
     
  16. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    mijn dochter wilde vandaag ook niet uit bed en dat nog wel met het mooie weer! Ze wilde wel eten om 07.00 uur maar wilde weer naar bed. Om 10 uur op gehaald en om 11 uur weer erin gelegd. ze is alleen voor het eten opgestaan de rest lag ze te slapen of te spelen in bed!

    vorige week was mijn neefje (3) hier aan het spelen. Hij ging in de middag naar bed. We hebben de afspraak dat hij moet roepen als hij wakker is want hij mag niet alleen op staan en naar beneden komen (heeft thuis geen trap en hier wel, vandaar). Na 3 uur toch maar eens gaan kijken, waar op hij zei : "ik had nog niet geroepen" en sliep vervolgens weer 2 uur verder. Uiteindelijk kwam zijn moeder hem halen en had hij niets gedaan als geslapen en in bed gespeeld...hihi
     
  17. poely

    poely Actief lid

    26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor je bent niet de enige haha. Onze dochter licht ook vaak wakker in bed na het slapen wat te duimen en een beetje te brabbelen. Heerlijk om naar te kijken! Maar ze vindt het niet erg als we haar dan eruit halen.
     
  18. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja dat plan heb ik ook altijd maar hij brabbelt zo luid dat ik daardoor niet meer kan slapen ;):p

    Wel fijn te lezen dat hij dus niet maf is wat dat betreft :D
     
  19. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Op de een of andere manier ben ik daar inmiddels zo op afgesteld dat ik er gewoon doorheen slaap. Zo gauw ze "mama" begint te roepen of begint te huilen ben ik wakker en ga ik eruit. En Jelle is trouwens ook zo'n lekker kind, die gaat boekjes lezen. We hebben hem de verhaaltjes nu al zo vaak voorgelezen dat hij ze uit zijn hoofd kent en ze dus aan zichzelf voorgaat lezen. :D Als hij het zat is mag hij even bij mij in bed tv kijken...
     
  20. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    ook hier een ventje dat heel graag zn bedje in wilt. en blijft altijd ook lekker even nog liggen brabbelen als hij wakker is
     

Deel Deze Pagina