Ben ik de enige met zo'n lastige man:P?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MinnieJ, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook wel herkenbaar. Mijn kinderwens was zo groot maar die van mijn vriend niet zo. Hij wilde heel graag kinderen maar hij heeft altijd gezegd eerst een aantal jaar samen te willen wonen ( zei hij ook voordat we samen gingen wonen... eerst wil ik ongeveer 3 jaar met iemand samen zijn... na 10 maanden hadden we ons ingeschreven om een kavel te kopen... haha.. ) maar dat ter zijde.. Ik heb er steeds wel iets van gezegd en toen hebben we samen besloten in februari te stoppen. Hij heeft altijd gezegd 2 kinderen te willen en ik zei 2 of 3. Maar ik wilde nooit in 1x klaar zijn. Omdat ik PCO heb, ben ik met medicatie zwanger geraakt. Eindelijk ( een jaar voelde lang ) en het bleek een tweeling te zijn. Nu zijn we gezegend met 2 hele mooie meiden en ben er echt super blij mee maar ik voel me nog niet compleet. Niet dat ik nu al voor een 3e wil gaan, maar heb het wel al aantal keer ter sprake gesteld dat ik ooit nog wel een 3e zou willen. Mijn vriend is heel stellig : voor mij hoeft het niet. 2 kinderen vind ik genoeg. Maar voor mij voelt het ( ook al zijn het er 2 ) als 1. 1x zwanger zijn, 1x bevallen, 1x een dikke buik gehad ( nou ja... heb nog steeds een buik :p ) maar hij vind het goed zo... maar ik kan daar echt niet mee leven.. heb het er ook niet meer over maar hoop over een jaar of 2 dat hij echt nog wel wil... anders stort mijn wereldje wel een beetje in denk ik ( klinkt wel erg dramatisch he ;) )

2. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, mijn man heeft nu gezegd: januari. Daar zou ik blij mee moeten zijn denk ik. Helaas voelt het niet zo, ik wil zo graag nu beginnen! En naar mijn idee komt dat ook beter uit. Heb wel gezegd dat het dan december wordt, omdat mijn pilstrips dan op zijn en ik niet weer nieuwe wil halen. Heb nu 1 doosje ipv 2 gehaald.. :)
    Maar ja.. ik denk dat ik het moet loslaten inderdaad, want ik merk dat hij geïrriteerd raakt. En dat moeten we helemaaaal niet hebben.
    Maar ok... hoe ga ik het loslaten, iemand tips??

En MinnieJ, ik kan me voorstellen, die onzekerheid maakt het nog erger!! Zucht... mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenminste.. sommige...!!!

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh maar het is al bijna januari joh, je krijgt er nog wel een maandje van af gesnoept, even niet erover hebben en dan in december gewoon een heel sexy kerstpakje aan doen hahaha:p

Ik zal nog even geduld moeten hebben, maar goed nu zou ik er ook nog niet voor iwllen gaan, pas als kleinste 1 is...dus ik ga pas tegen die tijd ect een antwoord "eisen"

4. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MinnieJ: heb net het krantje van Hunkemoller binnengekregen, hahaha! Stonden weer leuke dingen in! Ben dol op Hunkemoller, dus das geen straf om iets leuks uit te zoeken!

Maareh.. je gelooft het niet: vervang nu een collega tot april op een school. Die kwam vandaag even buurten. En nu vroeg ze of ik het schooljaar af wou maken. Dus tot aug/sept werken ipv april.
    Dan komt het dus beregoed uit dat we nog wachten.. Probeer er november van te maken en als het dan in een keer raak mag zijn, zou het ideaal zijn! En anders zou het ook goed zijn.

Nu kan ik het in elk geval wat beter loslaten, want als ik volgende maand zwanger zou raken, dan zit ik weer met mijn verlof en al die toestanden meer. He, ben beetje opgelucht!
    Hoewel het wel kriebelde, want ze had haar ukje mee..... Zooooooo'n schattig babymeisje!!

Maar goed.. let it go.... (for now! :D)

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hihi, stoom he ik kan het ook niet loslaten, terwijl ik eigenlijk pas wil beginnen als kleinste 1 is, maar op de een of andere manier wil ik nu al bevestiging dat HET gaat gebeuren. Ik denk wel dat ik over paar maanden echt om duidelijkheid ga vragen, anders word ik knettergek:p

6. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOh, ik zou hetzelfde hebben hoor! Wil heel graag ook nog een derde, dus dan kom ik tegen die tijd weer in hetzelfde schuitje!! Bah, ik wil op zoek naar een ander schuitje!!!

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

haha dat andere schuitje komt vast, als onze kinderen maar geen kinderen willen krijgen:p

8. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi! Ja inderdaad... Krijg je dat weer...
    Nou, ik probeer het voor nu even te laten rusten...... :)

Deel Deze Pagina