Al een aantal maanden gebeuren er rare dingen in ons huis die ik gewoon niet kan verklaren. Zoals: In de nacht gaat het licht aan. Er vallen dingen om waarvan ik zeker weet dat het niet kan. De tv gaat aan. Het speelgoed van me zoon gaat aan terwijl hij dan al in bed licht te slapen en ik zeker weet dat ik het uit heb gezet. Ons Canvas doek is al 2 keer van de muur afgevallen terwijl het goed hing. En mijn iPad is ook al 3 keer gevallen terwijl ik zeker weet dat het niet kon vallen. Iemand van jullie meiden die dit soort dingen ook heeft ? Groetjes gaga
Ja ik wel, ... *Vooral speelgoed dat steeds afgaat *Deur die open waaid en goed dicht zat *1 blad van een grote plant die altijd bewoog
Nope, maar ik zou het niet zo prettig vinden, nou ben ik een schijterd hoor! Succes ermee, very creepy....
Lijkt me eng dat soort dingen.. Heb wel eens speelgoed wat steeds afgaat maar dan zijn de batterijen bijna leeg. Heel veel succes.. Brrr
Of je er nu wel of niet in geloofd, als jij het idee hebt dat er iets niet pluis is in je huis dan is dat k u t . Wellicht het huis laten 'reinigen' ? Er zijn mensen die dat prima kunnen.
Mijn keukenlamp gaat regelmatig (bijna dagelijks) ineens aan of juist uit. Het is een systeem met van die afstandsbedieningen dus ben al bij diverse buren wezen vragen of zij dat toevallig ook hebben, maar niemand dus. Geen idee wat er dan is (ik geloof zelf niet in spoken of geesten of weet ik veel wat)
Mijn schoonouders hebben vaak zoiets meegemaakt. Tv die ineens aangaat, lichten... Ik nooit, tot een maand of 2 geleden. Mijn schoonoma is op 5 dec. overleden en 2 maanden geleden kon mijn schoonmoeder de urn op komen halen. Mijn man was degene die alles gedaan had, dus stond op zijn naam en hij moest mee zich te identificeren. Op de terugweg kwam mijn schoonmoeder nog even mee, om onze kinderen te zien etc. We zaten op de bank, met thee te kletsen, 'oma' stond in de urn in de keuken (open keuken). Mijn man laat overdag de tv aanstaan via standby. We hebben de tv bijna 4 jaar, nog nooit iets gebeurt. Opeens schiet de tv op Ned3 aan. (daar hadden we hem ook niet op uitgezet). We schrikken wel een beetje, afstandsbediening lag een stuk van me af, kinderen waren boven, net als de poes. Ik zet hem uit. Schiet hij 2 minuten later dus weer aan! Dus mijn man zegt: nou, oma, mooi geweest zo! Ik vond het toch een beetje creepy, heb de tv maar met de hand uit gedaan. Nu 2 maanden later is dat nooit meer gebeurt! Mijn vader gelooft echt niet in geesten en zei dat het ws. met de netspanning te maken heeft gehad. Dusj,a net in dat half uurtje dat 'oma' er stond, en nooit eerder was de netspanning tot 2 keer toe laag (ofzo) zodat de tv ineens aanschiet? ik weet het niet hoor haha, ik vond het toch maar vaag...
ik heb het ook lamp ineens aan of de tv hihi ineens staat mn vaatwasser open of tv staat aan maar staat op eens ander zender op
ow bah.. voor dit topic kijk ik teveel horrorfilms.. laat de laatste nou net paranormal activities geweest zijn... succes!!
ik ben een dikke poepindebroek wat dit betreft! gelukkig heb ik geen last van dit soort dingen! dood eng!
Ik heb dit ook al jaren, al sinds mijn vorige huis. Daar ging de deur naar de slaapkamer vanuit de woonkamer regelmatig ineens open. Je zag dan ook het handsvat naar beneden gaan alsof iemand hem beet had maar ik was alleen thuis. Sinds die tijd, ook na onze verhuizing naar een andere stad, hebben we dit nog steeds dus ik vermoed dat ons "huisspook" mee verhuisd is. Ik moet zeggen, mij stoort het niet. Ik heb zo mijn ideeen wie het is/was en ik heb me er bij neergelegd dat het bij ons hoort. Wij hebben er geen last van (meestal) en onze kinderen ook niet dus ach, een huisgenoot meer of minder...
Ik heb het in mijn huis ook gehad, heb het huis laten reinigen, gebeurde tijdens die reiniging ook onverklaarbare dingen. Sindsdien is het rustig. Zijn mensen die het huis dus kunnen reinigen, let wel op wie je laat komen, als het een beetje eerlijk is dan betaal je jezelf in ieder geval niet klem!
Ik woon tegen over een begraafplaats kijk er zo over heen vanuit een raam. Maar geen gekke dingen ( of nja niet in die zin.. ) Maar ben er ook niet bang van. Ze mogen van mij t licht aan en uit doen lig er niet wakker van in ieder geval
Het is niet zo dat er dagelijks dingen gebeuren, maar heb al sinds jongs af aan 'rare' dingen meegemaakt ja. Dingen zoals een pop die uit zichzelf begint te lopen, een lamp waarvan de stekker niet in het stopcontact zit die aan en uit gaat, een glazen asbak die kapot springt in meerdere stukken, boeken die uit de boekenkast vallen terwijl ze plat op elkaar lagen enzovoorts. Mn vriend is er niet zo happig op zeg maar, zeker niet als er iets van de schoorsteenmantel ofzo ineens afvliegt, maar dan raap ik het op en hebben we het er niet meer over.
Ja hier ook diverse dingen meegemaakt. Ik was alleen thuis, stond onder de douche en opeens bonst er iemand keihard op de deur... Ik lag misselijk van de schrik... Heb me niet eens afgedroogd maar gelijk aangekleed en in de auto gesprongen. Ook dat er opeens spullen vallen terwijl dat niet kan. Ja, ik geloof in spoken. Maar de dingen die ik meegemaakt heb... Waren in een moeilijke periode... Ze zeggen dat je het dan ook zelf aantrekt... ?? Dat weet ik niet of dat waar is... ?