Ben ik de enige (saaie) niet rokende, alcohol drinkende en drugs gebruikende muts?

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

.......vraag het me soms echt serieus af gezien alle druks, rook en drink verhalen.
    Wordt al een hele langetijd saai genoemd door mijn zus, die bij feestjes enz. niet gek is van drank en drugs.
    Oh en vrienden van ons hebben me ook heel vaak willen laten drinken in het mom van wees nou eens niet zo'n saaie muts.

Dus vandaar dit topic! Ben ik de enige???????

2. Nee hoor ik ben ook ontzettend braaf. Heb vroeger genoeg gedaan, nu heb ik een ander leven en geen behoefte aan. Ik slik ook medicijnen waarbij drank en drugs niet echt aan te raden zijn.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nu drink ik wel met feestjes en vind het lekker om heel soms een keer te stappen, maar als iemand geen alcohol drinkt vind ik die zeker niet gelijk een muts.
    Dat moet toch lekker iedereen zelf weten!?

4. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Nee.

Ik heb nooit gerookt, nooit iets van drugs gebruikt.
    Drinken deed ik zelden, als ik dronk was het 1 drankje.
    Maar dat doe ik nu ook niet meer.

5. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor, nooit gerookt of drugs gebruikt en als ik 1 glaasje per jaar drink is het veel.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Het lijkt wel of je het tegenwoordig alleen 'gezellig' kunt hebben als je drinkt of drugs gebruikt.
    Ik drink ook niet altijd, maar kan wel erg gezellig zijn ;)

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dan ben ik ook een huismuTs :D
    rook niet, drink niet en nooit drugs gebruikt, toen ik 16/17/18 was wel veel op stap geweest en elk weekend wel aan de drankjes maar sinds ik ben gaan samenwonen totaal anders. braaf en burgelijk! en al jaaaaaaaren en bevalt me prima!

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik rook niet, drink niet, ga nooit op stap, maar ben verre van saai hoor. Ik doe liever andere dingen.

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    same here!

Ik drink heeeeel soms (5x in het jaar?) een glaasje smirnoff ice.
    Maar nooit gerookt of drugs gebruikt, zelfs geen hijsje...;)

Ook alcohol drink ik niet, vind het niet lekker. Waarom zou ik het dan drinken? Om stoer te zijn/erbij te horen??? :(

ben er ook best trots op hoor, zijn er tegenwoordig maar weinig die dit nog kunnen zeggen... ook al ben ik dan misschien een saaie muts!:p

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier nog een hoor. Drink niet, en nog nooit gerookt of drugs gebruikt. Ik vind het prima

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ik doe ook niks van allen hoor.
    En als mensen me dan saai vinden, dan vinden ze dat maar. Zou het sowieso niet doen om de reden om er dan bij te horen.

Ik vind het gewoon niet lekker en dat lijkt me genoeg.

12. Als ik bij vrienden ben of met een uitje met collega's ben ik vaak de enige die niet drinkt, maar ben altijd supermelig dat iedereen vraagt of ik niet stiekem wat heb gedronken of medicijnen ben vergeten ofzo :)

13. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks is raar! Jammer dat er zo over en weer geoordeeld wordt over vies/schoon normaal/niet normaal etc...

Jeetje zo lang de veiligheid en gezondheid van de kinderen gewaarborgd is wat er is dan allemaal aan de hand in weze? Wat kan mij het schelen of iemand mij vies vind of juist overdreven schoon? Lui of een poetsmiep? Kan mij het schelen of iemand zn kont poetst met een kannetje water of wc papier! 2 x een handdoek gebruikt of 20 x! Ben al die topics beu ga ze niet meer lezen. Zolang mijn kleine meid straks een haarballen van de katten uitkotst zal het wel goed zijn!

14. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nee als je geen drugs gebruikt maakt dat je niet saai! Het zegt niks over wie je bent.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb nog nooit gerookt of drugs gebruikt en alcohol drink ik ook niet, pas wel verschillende dingen geprobeerd (op verschillende avonden) maar vind het echt vies dus ik blijf een saaie:p

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nee ik gebruik ook niks, geen alcohol en geen drugs en ik rook ook niet, enorm mutserig in vele andere hun ogen :)
    Mijn man drinkt op vrijdag en zaterdagavond graag een glaasje Rosé (1 a 2 glazen) maar ik heb daar nooit behoefte aan gehad.
    En op dit moment mag het ook niet eens, zie onderschrift :D

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee hoor. Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink ook niet - dat laatste is niet echt uit overtuiging ofzo, maar omdat ik al 3 jaar non-stop of zwanger ben of bv geef. Maar ook anders drink ik vrijwel niet, ik vind bijna geen enkele alcoholische drank lekker, dus dan pak ik liever wat fris.

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik rook dan wel en heb voor ik mijn man leerde kennen wel eens een joint ma nu echt niet meer en vond het ook niet lekker. drinken doe ik zelden en als ik dan al drink is het 1of 2 glazen ma vaak gaat de 1e niet eens leeg.
    ik heb respect voor de mensen die dit allemaal niet doen! tegenwoordig komt het nog ma zelddn voor dat iemand niet rookt drinkt rn drugs gebruikt. respect!

19. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Haha hier het zelfde

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vind je daardoor niet perse saai hoor. Ik drink wel, maar rook niet (meer) en gebruik ook geen drugs (meer).

Deel Deze Pagina