Ik gebruik ook geen drugs, rook en drink nooit en heb ik ook echt niet nodig ik ben zonder al melig genoeg haha
Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink ook niet. Vroeger wel eens alcohol gedronken, maar vond het niet echt lekker. Mijn man rookt en drinkt ook niet en gebruikt geen drugs, dus we zijn lekker samen saai...
Nee, ik ook... - nooit gedronken (ook als student ben ik niet verder gekomen dan 10 drankjes in 4,5 jaar tijd ) - geen drugs (3 x wiet gebruikt, geen behoefte aan - roken, jaren gedaan maar in december 2007 gestopt en nooit meer behoefte aan gehad (en nu vind ik het viessssss!)
Ik rook niet, ben zwaar tegen drugs en drink niet. Misschien ooit een biertje maar ik drink sowieso niet als ik mijn dochter bij heb of als ik dr nog moet halen. (beetje trauma van mijn drinkende moeder).
hier ook nog zo 1 rook niet (nooit geprobeerd, het stinkt) drink niet (vind het gewoon niet lekker die alcohol) drugs (nooit gedaan en geen behoefte aan) ben ook nooit uitgeweest vind dat zonde van mijn geld, spaar liever voor andere dingen
Heb 10 jaar gerookt en ook zeker gedronken, maar nu niet meer. Heeeeeel soms nog 1 wijntje maar de laatste keer is al bijna een jaar geleden.
Alcohol drink ik ook niet, roken wel (minimaal gelukkig). Drugs in het verleden wel eens gedaan, maar ik zou het nu echt niet meer willen! Ik krijg wel vaak opmerkingen inderdaad vanwege het niet drinken, dat schijnt er toch wel helemaal bij te horen. Meestal hou ik gewoon m'n mond op zo'n moment, de meeste mensen weten niet wat er (voor mij) aan vooraf is gegaan. Een colatje is ook lekkerrr
hier nog zon saaie muts, nooit gerookt en nooit drug gebruikt. ik drink wel alchol (nu niet) en vind afentoe een glaasje wijn wel lekker. de paar keer dat ik dronken of aangschoten ben geweest is op 1 hand te tellen
Nee hoor, ik heb nog nooit gerookt, hooguit 10 glazen alcohol gedronken in m'n hele leven en ook drugs heb ik nooit aan gedaan. Maar ik vind mijn leven alles behalve saai; ik ga zo'n 4x per jaar naar het buitenland voor een concert in combinatie met een stedentrip, ken veel bands persoonlijk en hoeveel zij ook zuipen, ik doe nooit mee en heb net zo veel lol. O, en ik ben ook nog vegetariër
Dit topic heb ik met een grote knipoog geopend en is helemaal niet bedoeld om mensen te bedoordelen of de les te lezen. Dat is bij de andere topics volgensmij net zo. Er zitten altijd dames tussen die dit wel doen, maarja dan kan je niets meer openen. Maar joh dan lees je toch niet is ook niet verplicht hoor
Volgens mij is uit gegaan iets heel anders dan het nuttige van drugs, nicotine of alcohol. Uitgaan is naast leuk ook een sociale activiteit.
Nee hoor. Ik drink misschien een keer of 2 per jaar als we in Griekenland zijn. Dit jaar helaas niet gebeurd, plus ik ben zwanger dus niets. Ik heb nooit gerookt en nooit drugs gebruikt. Ik ben een enorme saaie doos . Niet dat ik het zou gaan doen maar soms ben ik wel een klein beetje jaloers op hen die het wel eens geprobeerd hebben. Waar ik altijd vreselijk kan gaan doormalen hebben zij gewoon relaxte momenten. Maar ja, daar ga ik toch maar niet voor aan de drugs. Punt is dat ik veel verslaafden in mijn familie heb. Ik denk dat dat me ook erg tegenhoudt. Niet dat iedereen verslaafd is of zou worden maar als je dat als kind veel gezien hebt dan word je wel voorzichtiger.
Dames, dat het saai is is natuurlijk onzin en een grapje! Gebruikte dit alleen, omdat ik zo genoemend werd. Wat me trouwens geen drol interesseert, laat mij dan maar lekker saai zijn! Maar ben "blij" te lezen dat ik niet de enige ben!
Ben trouwens ook heel grappig en gezellig en dat terwijl ik niets anders drink dan water of een ice tea(misschien door alle suikers). Grappig.....daar zijn de meningen trouwens over verdeeld. Ik vindt mezelf grappig en andere vinden dat vaak iets minder. Er lacht in iedergeval altijd iemand om mijn grapjes, okal ben ik dat dan zelf hahaha
Ik heb me in mijn puberjaren enorm tegoed gedaan aan deze en gene en dat was leuk. Daarna kreeg ik een vriend die me onder invloed van alcohol en drugs flink toetakelde en heb ik nooit meer iets aangeraakt. Ik zie het nut er gewoon niet van in!
dat snappen we , tegenwoordig ben je saai als je weinig tot geen alchol drinkt, maar zonder kunnen we net zo veel lol hebben toch? ikgeef toe als ik 1 a 2 glaasjes wijn op heb, wat losser ben, en zeker beter slaap. maar met goede vrienden lukt het zeer zeker ook zonder alchol ik drink liever 1 glas wijn omdat ik het lekker vind (roseertje savonds of met eten) maar niet om erbij te horen of omdat het in is drinken.
Nee...ik rook niet (nooit gedaan naast een ligt sigaret af en toe om stoer te zijn, toen ik 16 was) Ik drinkt al 8 jaar bijna niet meer, de laatste 3 jaar eigenlijk helemaal niet meer. Ik drink geen koffie zelfs niet.... En ik heb nog nooit drugs gebruikt helemaal niets.... En weet je wat! Ik ben nog nooit saai bevonden hoor...tis maar net in wat voor soort groep vrienden je zit....... bij onze vrienden groep rookt er namelijk niemand, er word wel gedronken...en een enkeling gebruikt drugs...maar niet extreem veel... Saaaaaaiii he!
Jij moet echt nodig andere vrienden gaan zoeke, want dit kan echt niet hoor! Sjonge jonge hoe saai kun je zijn, hahahahahaha