Ben ik de enige (saaie) niet rokende, alcohol drinkende en drugs gebruikende muts?

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik gebruik ook geen drugs, rook en drink nooit en heb ik ook echt niet nodig ik ben zonder al melig genoeg haha

2. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink ook niet. Vroeger wel eens alcohol gedronken, maar vond het niet echt lekker. Mijn man rookt en drinkt ook niet en gebruikt geen drugs, dus we zijn lekker samen saai...

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, ik ook...

- nooit gedronken (ook als student ben ik niet verder gekomen dan 10 drankjes in 4,5 jaar tijd ;))
    - geen drugs (3 x wiet gebruikt, geen behoefte aan
    - roken, jaren gedaan maar in december 2007 gestopt en nooit meer behoefte aan gehad (en nu vind ik het viessssss!)

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik rook niet, ben zwaar tegen drugs en drink niet.
    Misschien ooit een biertje maar ik drink sowieso niet als ik mijn dochter bij heb of als ik dr nog moet halen. (beetje trauma van mijn drinkende moeder).

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    hier ook nog zo 1

rook niet (nooit geprobeerd, het stinkt)
    drink niet (vind het gewoon niet lekker die alcohol)
    drugs (nooit gedaan en geen behoefte aan)

ben ook nooit uitgeweest vind dat zonde van mijn geld, spaar liever voor andere dingen :)

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb 10 jaar gerookt en ook zeker gedronken, maar nu niet meer. Heeeeeel soms nog 1 wijntje maar de laatste keer is al bijna een jaar geleden.

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Alcohol drink ik ook niet, roken wel (minimaal gelukkig). Drugs in het verleden wel eens gedaan, maar ik zou het nu echt niet meer willen!

Ik krijg wel vaak opmerkingen inderdaad vanwege het niet drinken, dat schijnt er toch wel helemaal bij te horen. Meestal hou ik gewoon m'n mond op zo'n moment, de meeste mensen weten niet wat er (voor mij) aan vooraf is gegaan.

Een colatje is ook lekkerrr :)

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier nog zon saaie muts, nooit gerookt en nooit drug gebruikt. ik drink wel alchol (nu niet) en vind afentoe een glaasje wijn wel lekker. de paar keer dat ik dronken of aangschoten ben geweest is op 1 hand te tellen

9. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nee hoor, ik heb nog nooit gerookt, hooguit 10 glazen alcohol gedronken in m'n hele leven en ook drugs heb ik nooit aan gedaan. Maar ik vind mijn leven alles behalve saai; ik ga zo'n 4x per jaar naar het buitenland voor een concert in combinatie met een stedentrip, ken veel bands persoonlijk en hoeveel zij ook zuipen, ik doe nooit mee en heb net zo veel lol. O, en ik ben ook nog vegetariër ;)

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Nee hoor ik ben 12.5 jaar geleden gestopt met roken en drank en drugs heb ik nog nooit genuttigd.

11. ecl

ecl Niet meer actief

Dit topic heb ik met een grote knipoog geopend en is helemaal niet bedoeld om mensen te bedoordelen of de les te lezen. Dat is bij de andere topics volgensmij net zo. Er zitten altijd dames tussen die dit wel doen, maarja dan kan je niets meer openen.
    Maar joh dan lees je toch niet;) is ook niet verplicht hoor:D

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Volgens mij is uit gegaan iets heel anders dan het nuttige van drugs, nicotine of alcohol. Uitgaan is naast leuk ook een sociale activiteit.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor. Ik drink misschien een keer of 2 per jaar als we in Griekenland zijn. Dit jaar helaas niet gebeurd, plus ik ben zwanger dus niets.

Ik heb nooit gerookt en nooit drugs gebruikt. Ik ben een enorme saaie doos :D.

Niet dat ik het zou gaan doen maar soms ben ik wel een klein beetje jaloers op hen die het wel eens geprobeerd hebben. Waar ik altijd vreselijk kan gaan doormalen hebben zij gewoon relaxte momenten. Maar ja, daar ga ik toch maar niet voor aan de drugs.

Punt is dat ik veel verslaafden in mijn familie heb. Ik denk dat dat me ook erg tegenhoudt. Niet dat iedereen verslaafd is of zou worden maar als je dat als kind veel gezien hebt dan word je wel voorzichtiger.

14. ecl

ecl Niet meer actief

Dames, dat het saai is is natuurlijk onzin en een grapje! Gebruikte dit alleen, omdat ik zo genoemend werd. Wat me trouwens geen drol interesseert, laat mij dan maar lekker saai zijn;)!

Maar ben "blij" te lezen dat ik niet de enige ben!:p

15. ecl

ecl Niet meer actief

Ben trouwens ook heel grappig en gezellig en dat terwijl ik niets anders drink dan water of een ice tea(misschien door alle suikers:p).

Grappig.....daar zijn de meningen trouwens over verdeeld. Ik vindt mezelf grappig en andere vinden dat vaak iets minder. Er lacht in iedergeval altijd iemand om mijn grapjes, okal ben ik dat dan zelf hahaha:D

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb me in mijn puberjaren enorm tegoed gedaan aan deze en gene en dat was leuk. Daarna kreeg ik een vriend die me onder invloed van alcohol en drugs flink toetakelde en heb ik nooit meer iets aangeraakt. Ik zie het nut er gewoon niet van in!

17. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

dat snappen we , tegenwoordig ben je saai als je weinig tot geen alchol drinkt, maar zonder kunnen we net zo veel lol hebben toch?
    ikgeef toe als ik 1 a 2 glaasjes wijn op heb, wat losser ben, en zeker beter slaap. maar met goede vrienden lukt het zeer zeker ook zonder alchol
    ik drink liever 1 glas wijn omdat ik het lekker vind (roseertje savonds of met eten) maar niet om erbij te horen of omdat het in is drinken.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nee...ik rook niet (nooit gedaan naast een ligt sigaret af en toe om stoer te zijn, toen ik 16 was)

Ik drinkt al 8 jaar bijna niet meer, de laatste 3 jaar eigenlijk helemaal niet meer.

Ik drink geen koffie zelfs niet....

En ik heb nog nooit drugs gebruikt helemaal niets....

En weet je wat! Ik ben nog nooit saai bevonden hoor...tis maar net in wat voor soort groep vrienden je zit.......;)

bij onze vrienden groep rookt er namelijk niemand, er word wel gedronken...en een enkeling gebruikt drugs...maar niet extreem veel...

Saaaaaaiii he!

19. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Je bent niet saai maar verstandig ;)

20. ecl

ecl Niet meer actief

Jij moet echt nodig andere vrienden gaan zoeke, want dit kan echt niet hoor! Sjonge jonge hoe saai kun je zijn, hahahahahaha:p:D

Deel Deze Pagina