hmmmz.......zo saai dat mijn vrijdagen en zaterdagen bestaan uit om 23 uur naar bed met manlief...en daarvoor samen op de bank hangen...ik tv kijkend of op de laptop en hij idem..... ach....ben nooit zo een uitgaander geweest...en nu met kids. Manlief drinkt trouwens wel eens een biertje thuis, en als we wel een feest of ergens naartoe gaan drinkt hij soms (ligt eraan of we vervoer hebben of dat hij moet rijden, ik heb geen rijbewijs zelf)
Hier idem, leuk he de tv en laptop.......... Vriend drinkt, rookt en drugst(mooi he zelf bedacht) ook niet. hhhmmmpppfff leven loze mensen..... Nee hoor heeeeerlijk nuchter met mijn mannetje en dochtertje zijn, oh en mijn tv en laptop niet vergeten.
Hier ook een geheelonthouder! No drugs & no alcohol ! En seks ook niet meer aangezien ik single ben Je mag me dus een straight edger noemen voor het ogenblik haha
Heb ik ook ooit gehad, kwamen ze vragen of ik zat was aan m'n toenmalige vriendje (was 16 of zo). Had alleen een cola op haha! Waarom zou je dan drinken? Ik amuseer me te pletter zonder Vind het nog lolliger om wèl alles te weten, zowel van jezelf, maar (in sommige gevallen..) nog meer van degene die straal bezopen waren en allerhande (domme, grappige) dingen uithaalden die ze niet meer kunnen herinneren Iemand moet het ze toch vertellen "the day after" ?
Drugs gebruiken en roken doe ik ook niet.. drinken.. Nou ik denk dat het welgeteld 1 drankje per maand is (als ik dat al haal).. Met verjaardagen drinkt vriend meestal een paar drankjes en ben ik dus de BOB, zo ook als ik ga stappen 1 keer in de 2/3 maanden.. Dan ben ik bijna ook altijd de BOB. Op een verjaardag neem ik dus wel eens 1 drankje maar ik vind het eigenlijk ook niet heel erg lekker, ik mis er niets aan als ik niet drink. Nouja geen alcohol
Voorheen, jaren terug heb ik gerookt, gefeest, gezopen, veel drugs gebruikt ieder weekend was het weer raak. Nu doe ik dat helemaal niet meer. Af en toe een glaasje met alcohol, maar ben bijna nooit meer dronken (1 keer per jaar), roken ben ik mee gestopt ook drugs komt er absoluut niet meer in. Wel af en toe een feestje maar stuk rustiger als voorheen. Dit rustige saaie leventje bevalt me prima. Mijn leven is gewoon in een andere fase gekomen. Nu geniet ik van andere dingen dan voorheen. ipv stappen ga ik nu een dagje sauna. Ook de dorpskroeg is verruilt voor het restaurant. En de grote feesten zijn nu concerten van mijn fav artiesten. zuipvakantie's nu gezinsvakanties.
+1 Mensen moeten elkaar gewoon eens in hun waarde laten. Drank en drugs heeft helemaal niks te maken met hoe gezellig of ongezellig je bent. Er zijn een hoop mensen die helemaal niet zo gezellig zijn met een glaasje op hoor. (En dan heb ik het nog niet eens over de problematiek die een alcoholverslaving met zich mee brengt.)
Dan ben ik ook een saaie muts Nooit gerookt of drugs gebruikt! "vroeger" met uitgaan wel flink gedronken, maar wist altijd nog wel wat ik deed Nu drink ik eigenlijk nooit meer, af en toe een glaasje voor de gezelligheid. Maar dat is het dan ook. Maar volgens mij ben ik niet saai
Heb wel gerookt, drink nog steeds wel s wat, en nog nooit drugs gebruikt. Nu met de kleine in huis drinken we sowieso minder, omdat ik vind dat we alert moeten blijven. Man drinkt regelmatig biertje, en af en toe een whisky. Mijn beste vriendin drinkt helemaal niet, daar heb ik de meeste lol mee haha. Saai, nee dus.
ik ben hartstikke saai...maar heb er wel vrede mee drinken doe ik alleen als ik op vakantie ben, en dan 1 of 2 flesjes. Roken heb ik als een ketter gedaan, maar inmiddels al 12 jaar niet meer. Drugs heb ik nooit geprobeerd, en ook nooit geen behoefte aan gehad.
Tja wat is saai? Ik vind het heerlijk om samen met mijn man thuis op de bank een filmpje te kijken onder het genot van een cola light! En ik vind mezelf echt niet saai Ik ging voor ik mijn man leerde kennen veel uit maar dronk amper. Ben nooit een drinker geweest. Nu drink ik zo af en toe een wijntje gewoon bij het eten 1x in de maand ofzo haha. Maar goed een ander kan mij saai vinden terwijl ik vind dat ik geen saai leven heb