Lijkt mij eerder iets voor de moeders die mee zijn en op hun lijn letten, dan voor de kinderen ... Ik kom misschien 2 of 3 keer per jaar bij de Mac, maar dan is 't toch echt niet voor een salade of wortelen. Dan ga ik toch echt wel voor een kipburger, kipnuggets of een wrap, al dan niet met friet.
Ik kan me een reclame van de mac herrinneren: Kom een jongetje bij de balie: hebben jullie wortels? Medewerker: nee Tijd later: jongetje weer bij de balie: hebben jullie wortels? Medewerker: nee Weer tijd later komt het jongetje weer bij de balie: hebben jullie wortels? Medewerker reageert enthousiast: ja! en komt terug met wortels.. Zegt het jongetje: Vies he?! echt briljante reclame.. en zo is het mar net
Haha, ik lig helemaal dubbel hier! Na ons bezoek aan de Mac, zaten we in de auto terug naar huis. Toen hebben papa en de jongens dus echt genoten van de wortels! Patat was overigens niet opgegeten....
Vind ze daar echt vies, maar de appelfriet bij de burger king is daarin tegen wel lekker vers en proeft naar echt fruit..
Gezond en mac... Klinkt niet als een geweldige conpmbi, nee nog nooit geprobeert en wortelachtige dingen komen we uit eigen tuin....
Dochter is dol op groente maar die vond ze echt vies. Zoontje is wel dol op de vissticks dus das wel +punt. Zoontje pakt altijd vissticks, yogi, knijpfruit en frietjes. Dochter pakt cheeseburger, sinaasappelsap, appeltjes, friet. Vind het alleen tegenwoordig zo duur dat we enkel gaan met de kortingscouponen
Dit dus! Hahaha Ik moet zeggen dat de salades idd wel lekker zijn bij de mac! Maar als ik er ben neem ik dan meestal toch een Mc Chicken of een Mc Kroket!
Is de Mac al open? Ik rij wel even om voor ik naar mijn werk ga straks. Maar niet voor wortels natuurlijk!
Hahaha ik heb jullie op ideeën gebracht. Sorry dames. Denk dat ik zelf door mijn eigen topic dalijk een rondje chicken spot doe *kwijl*..
Mijn dochter vind ze lekker.. De eerste keer dat ik ze bestelde voor mijn zoontje dacht ik gebakken wortel frietjes te krijgen.. Ja niet dus!!
Ja fijn! Nu wil ik een happy meal! Ze hebben nu Skylanderssss Waaat?! Zijn de vissticks weg :'( Oke, doe dan maar een salade! Ja, ik ben 1 van die "debielen" die een salade eet terwijl mijn man zijn big mac menu en een extra wrap naar binnenwerkt!