Liespijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door B en N, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Geen idee of iemand hier de gouden tip heeft op dit gebied maar wie weet ;).

Zit momenteel op werk en twee uurtjes geleden stond ik op om koffie te gaan halen en toen schoot er iets verkeerd in mijn lies wat nu nog steeds zo veel pijn doen :confused: .
    Het lijkt net of er een zenuw vast zit, ik heb alles geprobeert met tanden op elkaar even goed draaien met mijn been in de hoop dat de zenuw/spier of wat het ook is ;) weer los zou schieten maar niets :-S.

Ik kan bijna niet meer lopen zoveel pijn doet het :(.

Daarbij ook nog eens twee onstoken ogen dus het gaat echt goed hier...

Maar heeft iemand een tip betreft mijn lies? Of enig idee wat het is?

Doet auwie :(

Edit moderator: Verplaatst naar gezondheid. Graag goed oplettenw aar je een topic start.

2. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    heb je misschien een liesbreuk.
    anders ff de ha bellen.

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    :confused: klinkt eng ;) dus dat hoop ik niet ;)

Zolang ik stil op mijn stoel blijf zitten gaat het, maar "even" iets pakken is een pijnlijke onderneming, ik hoop nog steeds dat het spiertje of iets (want voor mijn gevoel zit er echt iets vast) losschiet :(

Maar iniedergeval bedankt voor je reactie, had niet gedacht dat dat het misschien kan zijn :(

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    UH Moderator waarom is deze verplaatst naar gezondheid? Ik ben niet zwanger hoor.....

En aangezien de omschrijving van gezondheid is; "Waar moet je allemaal op letten tijdens je zwangerschap. Heb je vragen of tips, plaats ze dan hier." lijkt het niet dat mijn bericht hierin thuis hoort......

Maar goed maakt niet meer uit, ben vandaag bij de huisarts geweest, waarschijnlijk een spierscheur rust houden en een echo laten maken van de lies om te zien of en wat er aan gedaan moet worden

5. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    heb je dan een verkeerde beweging gemaakt. je weet nu in iedergeval wat je hebt. hopen dat het snel over is.

Deel Deze Pagina