Hmm ik was het vergeten te zeggen maar waar ik voornamelijk gek van word is dat mijn hoofd hele andere dingen wil dan mijn lichaam. Zeker nu het einde zo in zicht is. Ik shop nog regelmatig met mijn moeder bijv, en ik dan heb ik zin om van alles te bekijken en overal naar toe te gaan. Maar ja, dat trekt mijn rug niet. Kan niet langer dan 3 minuten stil staan en zelfs 5 minuten wandelen is al vermoeiend. Terwijl mijn hoofd zegt "kom op doorlopen je hebt zin". Of op dit moment, heb ik zin om allerlei leuke vrouwenfilms of series te gaan kijken, just for fun. Maar ik voel me zo moe dat ik zometeen maar ga liggen (saai!). Ik ervaar dit soort dingen als vervelend. Ik weet dat het bijna voorbij is, maar tot die tijd moet ik er echt nog even doorheen. Dat wilde ik er nog even uit hebben.
Ik kan me je gevoel goed voorstellen!! Niet voor iedereen is het leuk om zwanger te zijn! Zelf herken ik het gelukkig niet zo zeer.. Natuurlijk ben ik inmiddels wel enorm benieuwd naar dat kleintje in mn buik.. Maar zal ook zeker het gespartel en geschop gaan missen Al zal ik idd wel blij zijn als straks mn lichaam weer van mij is idd, en weer lekker mag eten en drinken wat k lekker vind en wanneer k dat wil Als dan de extra kilootjes ook nog verdwijnen zijn we helemaal happy Laten we voor jou hopen dat je je kleintje snel in je armen mag nemen
Ondanks dat ik een van de weinigen ben die zwanger zijn helemaal het einde vond ondanks de ochtendmisselijkheid, beroerd worden van auto rijden etc etc vond ik het echt heerlijk. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het wel zat zijn. Toen mijn vliezen braken had ik echt zo iets van NEEEEE!!! ik wil je nog even in mijn buik blijven voelen nog 1 weekje... Maar toen ik Jesse eenmaal in mijn armen had was dat wel het einde en vond ik het heerlijk. Maar ook het hele kleine baby zijn vind ik heerlijk terwijl ik veel mensen om me heen hoor dat ze graag wouden dat de kleine iets ouder was. Ik geniet echt overal met volle teugen van en soms vind ik het wel jammer dat alles zo snel voorbij gaat (9 maanden zwangerschap was om voor ik er erg in had. Nu de eerste 6 weken zijn ook al voorbij het gaat me allemaal veel te snel.)