ben ik de enige?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2lovelychildren, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

hoi

Ik heb al sinds mijn jeugd dat ik extreem veel huil,als ik me zorgen maak of tv kijk en is iemand dood gegaan of als ik byv gtst kijk en als andere mensen moeten huilen moet ik weer huilen.
    ik vindt t zo shit,want ik heb er geen controle over.
    vroeger werd ik altijd uit gelachen als ik moest huilen
    ik trek me altijd alle leed van de wereld aan.

heeft iemand een idee hoe dit minder wordt dat huilen,want ik schaam er vaak voor. misschien hoort t gewoon bij mijn borderline ik weet t niet.

groetjes

2. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    hoi hoi ik heb hier ook last van. bij het minste kan ik al huilen en vroeger werd ik ook hiervoor uitgelachen maar ik heb geen borderline dus in mijn geval komt het niet daarvan

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ben ook een ui hoor, vooral sinds de vorige zwangerschap..

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben ook een jankert :) Hoort gewoon bij me, ik maak me er niet druk om.

5. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Yup, same here al van jongs af aan! Heb er geen problemen mee, ben gewoon een emotioneel mens en laat mn tranen ook gewoon lekker gaan wanneer ze willen komen :)

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ik huil snel in het bijzijn van anderen. Raak snel overprikkeld en dat is dan kennelijk mijn reactie erop. En ja, ook vaak gepest/uitgelachen daarom. Als ik alleen ben of bv. bij programma's zoals Spoorloos dan huil ik niet zozeer. Mijn moeder en zus dan weer wel, zaten altijd met pakje zakdoekjes tv te kijken haha.

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier net andersom: ik kan gewoon NIET huilen. Ja 2x per jaar, dan komt alles er in 1x uit. En tijdens/net na de zwangerschap, toen ging het huilen wel goed..

Ook best vervelend :( Sommige mensen denken dat je van ijs bent..

8. Islah

Islah Niet meer actief

Laat ze lekker denken : )

9. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Dit heb ik precies hetzelfde! Denk wel eens dat ik de enige ben die zo'n jankerd is en schaam me dan ook wel als het gebeurt. Ben blij te lezen dat het niet zo is!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik huil ook heel makkelijk.
    Laatst zelfs bijna bij een voorlichting toen ze een filmpje lieten zien.
    Ik moest echt mijn tranen wegslikken.
    Ik vind het soms erg vervelend omdat ik het ook heb in gezelschappen.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Blij dat ik iemand blij heb gemaakt. : ) En het stomme is dat het vaak echt van die dingen zijn waarbij je er eigenlijk niet eens om zou hoeven huilen. Tenminste bij mij dan.

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hier nog één...

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ow meis, ik heb dat ook hoor!
    Jank om het minste of geringste! En mijn man? Die kan ook weleens janken bij GTST!:D

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Zodra het ´zielig´ wordt bij gtst zit mijn vriend al te kijken of ik alweer moet janken;):D
    Ik huil ook om van alles hoor, heel irritant soms maarja kan er weinig aan doen.

Er was een tijdje geleden hier nog een topic over op zp maar kan hem zo niet terug vinden.

15. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Ik kan ook voor veel dingen huilen .... ben door en door een gevoelsmens :D

Vind het soms zelf wel heel vervelend maar ja, het hoort gewoon bij mij.

Verjaardag, het einde van het schooljaar, afscheid nemen, televisie programma´s, grappen noem maar op ... nu met de zwangerschap weer even iets erger ... 3 van de 7 dagen per week ben ik wel aan het huilen :)

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik huil ook heel snel en vaak hoor...
    maargoed, dat hoort nou eenmaal bij me..

17. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Hier nog een. Na de zwangerschap lijkt het nog wel erger... Ik kijk dan wel geen GTST maar als er hondjes doodgaan op animal planet zit ik zo te janken. Of als het juist heel mooi is... Bij boeken ook, en dan zit ik in de trein en dan probeer ik het allemaal binnen te houden, want ik schaam me dood als ik in de trein om een boek zit te huilen...

18. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Hoi

ja precies ,noah is nu bijna 4maanden en na de heftige zwangerschap ben ik nog meer gaan huilen,ik kan ook gewoon huilen als ik zo blij en trots ben op mijn gezinnentje,en ook animal planet moet ik altijd van huilen als er een diertje dood of gewond raakt.

Ik weet nu gelukkig dat ik niet de enige ben,we zijn gewoon wat gevoeliger denk ik dan andere mensen.

groetjes:)

Deel Deze Pagina