Whahaha wel lachen dat er toch hier wel veel mensen zijn die het verschikkelijk vinden, terwijl er naar iedere aflevering minimaal 4 miljoen mensen kijken!!
Als een programma 15686 miljoen keer herhaald wordt vind ik er al niks meer aan Net zoals THE Voice of Holland deel 436 of popstars deel 698 Ik kijk dus ook niet
Ik heb een paar stukjes van een paar afleveringen gezien, maar nee het is echt helemaal niets voor mij..
Ik heb jah tuurlijk gestemd maar ik vind het ook heeeel saai en vervelend programma. Jammer genoeg ben ik er weer ingezogen.... en dan kom je er niet meer uit
Oh ja dat mens! Ik kan haar niet uitstaan... Zoals iemand al zei.. Ze lijkt op tv zo lief en heilig maar mijn gevoel zegt ook dat ze in het echt een nare vrouw is...
ik kijk ook niet en snap werkelijk niet dat het zo populair is ik heb 1x een aflevering gezien en dacht echt is dit waar al die mensen op zondagavond naar kijken?
Ik kijk het ook niet, maar meer omdat het me gewoon niet zo boeit. Niet perse omdat ik er een heel uitgesproken mening over heb. Vind Yvon Jaspers ook niet heel vervelend oid. Vind haar wel leuk Moet altijd aan klokhuis denken als ik haar zie, soort jeugdsentiment.
Ik vind het een super programma, en yvon jaspers vind ik ook leuk, juist omdat ze zo pinnig is af en toe
Mij lijkt Yvon Jaspers in het echt juist een aardige vrouw. Grappig hoe de meningen zo kunnen verschillen.
Nee ik kijk het niet. Heb 1 keer ooit gekeken en vind er gewoon geen bal aan. Yvon Jaspers is ook niet mijn favoriet.
Nee, doe maar niet dan!:x Yvon Jaspers wordt met het jaar irritanter, kindvrouwtje met d'r netalsof interesse en piepstem met overdreven accent. Heb het vroeger weleens gekeken, maar vind het een uitgemolken concept.