Nee je bent niet de enige! Zodra ik de supermarkt binnen kom gelopen, hoor ik de snoepjes/koekjes afdeling al roepen! Flauw toch? Ze zetten mij iedere keer weer in de verleiding.
Net nog... Ging voor fruit, kom ik thuis met 2 tassen vol. Had al eten in huis voor vanavond maar had opeens heel ergens anders zin in. Nou ja morgen maar spinazie eten
Hier hetzelfde. Mijn vriend wil tegenwoordig onwijs graag de boodschappen doen. Omdat hij wel thuis komt met wat er precies nodig is XD
Haha, helemaaaaaal niet herkenbaar. *kijkt onschuldig* En het is nog veel erger als de kinderen mee boodschappen gaan doen, zij zien altijd vanalles waarvan ze overtuigd zijn dat we het nodig hebben .
Haha sinds ik weekboodschappen doe valt het erg mee, maar als ik tussendoor wat nodig heb... mijn man is nog veel erger
Toen die van mij nog wat kleiner waren wilden ze vooral snoepjes en koekjes enzo. Nu komen ze steeds met hele andere dingen aanzetten; kappertjes ?), gerookte zalm, knoflookolijven, etc. Steeds dingen die ik zelf ook wel erg lekker vind, dus dan zwicht ik nogal makkelijk
Ow dat gebeurd ook weleens. Met vanalles thuiskomen behalve met hetgeen je dezelfde dag nodig hebt en speciaal voor ging.
Haha, heel herkenbaar! En oei, ik hoef morgen ook 'alleen maar' stokbrood te halen. Hopelijk blijft het bij één grote tas vol!
Nope. Ik ging vanmiddag voor ontbijt drank met vezels, bolletjes en ontbijtkoek. Ik kwam terug met bovenstaande plus, gallettes, boter, muesli repen, bananen, suikerwafels en knoppers. We gaan een weekendje weg dus het meeste is lekkers voor de auto haha. Drama altijd. Oh en pepernoten... zoveel zin in..
Bij mij niet herkenbaar ! Maar dan staat de "vreterij" dus al op het boodschappenlijstje Misschien ken ik mezelf te goed dat ik vantevoren al weet dat ik het meeneem 8->
Nou meestal ben ik redelijk strikt. Maar gisteren heb ik boodschappen gedaan met giga honger. Echt waar ik mee thuis kwam 😱 Snoep, chocolade, koekjes, chips. Ik heb gelukkig alleen maar een stukje chocolade gehad 😅
Nee. Het enige wat mij dan gebeurd is de stokbrood en kruidendokter vergeten en dan alsnog terug kunnen.
Ja ik kan heel goed halen wat ik nodig ben! Daarintegen.. Als ik mijn man alle boodschappen zou laten halen dan zijn wij zeker 100 meer kwijt per maand 😁 Die kan snoep en chocola maar moeilijk voorbij laten gaan in de winkel.
Haha herkenbaar. Ik ging vanmiddag alleen voor pannenkoeken en slagroom (voor bij de 3 bakken vol aardbeien waar man gister mee aankwam). Want ik had gister al boodschappen gedaan. Kwam terug met: -pannenkoeken -slagroom -poedersuiker -melk -pepernoten -kiwi's (aanbieding) -diksap -2x goodies knijpfruit -komkommer (aanbieding) -boter