Ohja laatst was erg! Ik wilde gaan koken, was al aan de late kant (tussen 6 en half 7) kom ik er toen ik wilde beginnen achter dat ik een essentieel ingrediënt vergeten was: kookroom. Ik dacht zal ik dan iets anders maken, maar nee, ik had me de hele dag al verheugd op dat gerecht dus vooruit, snel met de auto naar de winkel even die kookroom halen. Daar aangekomen (met honger) werd ik verleid door lekkere toetjes in de aanbieding, zakje chips voor vanavond misschien, 3 losse maiskolven voor een euro en ohja, de melk was ook bijna op! Ik had geen tas mee maar ik dacht ach, dat lukt wel snel naar de auto! Ik parkeer de auto weer voor de deur, fix alle spullen tussen mn armen en handen en stap uit. BOEMMM, SPLASHH, de kookroom valt op de straat en splasht uit elkaar! Aarghh! Ondertussen al een telefoontje van man waar ik toch blijf.. Maargoed ik kon het niet uitstaan dat ik helemaal naar de winkel was gegaan en ik nog niet mijn zo verlangde gerecht kon nuttigen. Dus ik ging weer terug naar de winkel voor nieuwe kookroom😅. Je zou denken dat het een goeie les geweest is...
Altijd!! Supermarkt naast de deur, dus ga vaak voor één dingetje. Doe dan ook maar wat klein geld in mijn zak. Vervolgens vergeet ik dat mijm portemonnee niet bij me heb en zit mijn hele mandje vol. Komt dus regelmatig voor dat ik nog even naar huis moet om geld te halen 🙈
Dit heb ik nu overal!!! Breng ik bij de Zara een artikel terug, om vervolgens met 3 tassen vol weer buiten te staan. Terwijl ik me had voorgenomen niks meer te kopen. Vooral voor mn dochter is het lastig om niks te kopen hahaha. In de supermarkt idem dito. Vooral rond etenstijd moet ik er niet komen.
ik ging net voor friet en knakworsten naar de winkel.... oh de cola is in de aanbieding, limonade en melk bijna op. Oh beetje sap is ook wel lekker. zak chips voor t weekend. En nog meer.... laten we maar zeggen dat de friet en knakworsten erg duur waren oh ja, slagroomsoesjes en glazuur was wel nodig, kinderfeestje vanmiddag en dochter wilde roze soesjes. Moest dus voor 4 dingen naar de winkel en kwam met 2 tassen vol thuis...
Ik herken dit 😀 Sterker nog: ik hou van shoppen en ik zie de supermarkt ook als heerlijk shopterrein...stiekem ga ik dan net zo los als in andere winkels 😊 (Het is niet zo dat ik shopverslaafd ben haha maar ik kan zo met dingen thuiskomen die ik niet van plan was...)
nee eigenlijk geen last van. Al gebeurd het me wel dat ik me dan iets bedenkt wat dan ook (bijna) vuilniszakken, melk etc. dus dat neem ik dan we mee anders moet ik de volgende dag weer. maar koop eigenlijk weinig voor de lekker. getuige ook de bank, die ik net toevallig het bijgewerkt. laatste maanden gemiddeld 296,- per maand aan boodschappen uitgegeven
Ik ging gisteren voor appelsap en broodjes, en kwam terug met pepernoten, oreo's, ijs, 2 zakken red band, chocolade rolls, 2 flessen shampoo en Harry Potter & the Cursed Child