ben ik de enige......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bojenna, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    een verassingsei, die ga ik onthouden :)

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja als je dan zelf al weet dat t n meid of n jongen word en je je kamertje er helemaal op ingericht hebt dan is het voor diegene die hem gezien hebben toch ook al duidelijk?
    Snap niet helemaal waarom dat n geheimpje zou moeten zijn.
    De naam houd ik overigens weer wel even voor me. maar dat is denk ik ieders keuze. Vind het gewoon leuker de mensen dat te vertellen als t kindje er daadwerkelijk is.

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    natuurlijk ben je niet slecht! het is alleen wel vaak dat vriendinnen elkaar achterna huppelen. en zo ben jij duidelijk niet! ga lekker je eigen gang en volg je eigen hart!

ennuh ik vond de 9mnd beurs ook niks aan hoor ;)

Liefs Shir

4. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Je bent zeker niet de enige.
    Laat je niet gek maken en doe zoals jij denkt, zoals jij voelt.

En als iemand er vreemd van opkijkt; jammer dan, het is jouw buik met jouw kind. Jij doet het op jouw manier.

Ik ben zelf niet zo in de roze wolken en eerlijk gezegd kan ik sommige overenthousiaste mensen om me heen soms wel een klap in hun gezicht geven, zeker als ze mij gaan vertellen dat ik minder dit moet en meer dat moet. Of nog mooier, hoe ik me voel. Heel knap.
    Wij hebben lang gewacht met de familie informeren, vinden sommigen ook vreemd. Dat mag iedereen vreemd vinden, maar daar hebben wij zo onze redenen voor.

Soms is het slimmer om maar een beetje mee te doen, maar soms mag je toch ook lekker jezelf zijn. Tijdens je zwangerschap lijkt me daar wel een aardig moment voor.

Deel Deze Pagina