Heb sinds gister echt last van pijnscheutjes door mn rug. En vooral als ik nr het toilet ga, wat echt supervaak is op dit moment doet het onwijze zeer in mn rug. Kan wel door de grond gaan van de pijn. Hoort dit bij de laatste weekjes ofzo ?
Zou het geen blaasontsteking kunnen zijn? Zou even bellen met de vk om er zeker van te zijn. Liefs Sil
idd, zou het geen blaasontsteking kunnen zijn? Anders morgen even urine bij de huisarts brengen en na laten kijken.
Ik zou ook even je urine na laten kijken. Pijnscheuten kunnen ook horen bij een nierbekkenontsteking. Kwebbel
hoi ik had dat bij mn zoontje ook op t eind.mn linkernier zat in de verdrukking en dat gaf een pijnlijk,rugwee-achtig gevoel aan de linkerkant van mn onderrug.ook met plassen,kreeg ik hele heftige zeurende "steken".ik heb in het ziekenhuis bij de gyn een echo van mn nier gehad om te kijken of die niet vergroot was,maar dat was niet zo.
ik zou inderdaad morgen even overleggen met de vk, kan blaasonsteking zijn, maar kan ook zijn dat de baby misschien op je nier drukt. dit deed dylano bij mij en dat kan echt pijn doen.