Is dat waar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden vraag aan jullie ze zeggen dat je de eerste dag van je laatste menstuatie moet rekenen. maar nu zij mijn schoonmmoeder en vader vanmiddag dat je nog is 10 dagen bij moet rekenen van wegen cyclus iets klopt dat. kuss jaim

2. Volgens mij 6 hoor.....

3. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Uh maar het is dus wel waar dus dat je bij de datum die je al had uitgerekend van je eerstedag van laatste menstuatie nog is 6 dagen er bij moet doen?

4. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Wat was je datum van je laatste ongi... En hoeveel cyclus dagen heb je ?

5. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    MIjn laatse menstuatie was 16feb en dat was ook mijn eerste dag en heb een cyclus van 28 dagen dankje meis

6. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    die extra dagen worden niet mee gerekend. Je kan dus de eerste dag van je laatste menstruatie nemen, daar 40 weken bij optellen, dat is je uitgerekende datum. Dit kan afwijken bij de eerste echo omdat je cyclus geen 28 dagen was maar meer of minder. Dan wordt dus echt de uitgerekende datum bepaald.

Tussen 37 en 42 weken mag je gaan bevallen. Gemiddeld komt de eerste 5 dagen later dan de uitegrekende (zoals hierboven beschreven) datum. Maar dat blijft gewoon afwachten... Die 5 dagen word nooit benoemd bij de VK of andere onderzoeken. Dan gaan ze uit van de uitegerekende datum!

7. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    ff een schema ;)

16 Februari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    27 Februari 2008 Een beetje vruchtbaar
    28 Februari 2008 Vruchtbaar
    29 Februari 2008 Erg vruchtbaar
    1 Maart 2008 Eisprong
    6 Maart 2008 Innesteldag
    15 Maart 2008 Vanaf hier kun je testen
    22 November 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum

Als je hebt getest op de dag van je nod ben je eigenlijk 2 weken zwanger... Maar je krijgt nog 2 weken cadeau... Vandaar dat je op de dag van je nod al 4 weken zwanger bent...

8. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    bedankt voor je adwoord ik heb morgen mijn eerste echo dus spanned. ben nu 5 weken en 5 dagen. de vraag is zal ik wat zien of horen kus bedankt

Deel Deze Pagina