Hallo! Ik heb even een vraagje... Sinds 30 juli weet ik dat ik zwanger ben! :-D Dus ik wil mijn banner veranderen... Nu is mijn vermoedelijke bevallingsdatum (wat klinkt dat al gek!) 13 april. Maar dan geeft de banner aan dat ik nu al 3 weken zwanger ben, maar dat kan toch niet? Doe ik iets verkeerd? Liefs, Danielle
Zodra je de test doet ben je eigenlijk al 4 wk zwanger. Je krijgt er 2 cadeau :-D Bedoel je dat? Dan klopt het. Anders heb je misschien de verkeerde datum ingevuld?
Maar hoezo 4 weken? Ik ben 7 juli ongesteld geworden, dus mijn eisprong moet dan toch 21 juli geweest zijn? Dus ik zou nu dan dus anderhalf week zwanger moeten zijn toch? Of snap ik het nu echt niet...?
Je bent zwanger vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Als je test is dat dus ongeveer 4 wk (meestal). Tjah, het komt misschien apart over, maar het is nou eenmaal zo
Dus ik ben nu al 4 weken zwanger? Maar dat klopt toch eigenlijk niet? In theorie ben ik dus dan 4 weken zwanger omdat je niet weet wanneer je precies bevrucht bent? Wat stom zeg, dat wist ik niet eens. Dacht dat ik nu pas andershalf week zwanger was! Maar ik kan dus nu zeggen dat ik al 4 weken zwanger ben?
ja je krijgt die 2 weken ceadeu omdat ze niet precies weten wanneer je ei si geweest. Vandaar dat je ook 42 weken zwanger mag zijn... dus inderdaad tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruati