hai hai, ik heb al sinds begin van de zwangerschap nare dromen, heel heftig en ik wordt bijna iedere nacht badend in het zweet wakker. En dan is mijn hemdje en broekje en de boven- en onderkant van het dekbed echt doorweekt. Is dit nog wel normaal? ik vergeet het iedere keer te vragen bij controle. ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. xxx
Dromen schijnt normaal te zijn. Wel vervelend als het nare dromen zijn. Die heb ik ook wel, maar niet iedere nacht. Ik zweet me trouwens ook een ongeluk. Mijn man geeft me 's ochtends voor hij weggaat altijd een kusje op mijn buik, maar wordt daar af en toe niet echt vrolijk van als hij daar een nat gezicht aan over houdt
Tijdens mijn zwangerschap had ik het sneller warm en 's nachts was ik ook lekker aan het zweten in bed.. maar ik had geen nare dromen. Nu heb ik het weer koud, zoals voor mijn zwangerschap Gr, Danielle
Heb er ook veel last van gehad, komt door je hormonen. Ben er nu nog niet vanaf (ontzwangeren)..Maar is normaal in ieder geval. xx
ja daar heb ik ook enorm last van.. echt kletsnat... weet je tenminste hoe onze baby het voelt in al dat vruchtwater..
ik heb ook last van onplezierige dromen.niet iedere nacht maar toch zeker één a twee maal per week..ik wordt dan ook badend in het zweet wakker...het zal er wel bij horen
Ik heb het ook! Droom soms zulke vreselijke dingen en wordt dan ook kletsnat wakker om daarna niet snel meer in slaap te kunnen vallen Wat ik wel heb gemerkt, en wellicht is het toeval, is dat ik er voornamelijk last van krijg als ik op mn rug ben gerold of op mn rechterzij lig.. Als ik op mijn linkerzij lig gaat het vrij goed. Maar ja, je hebt zelf niet in de hand wat je allemaal doet natuurlijk in je slaap Denk dat het er helaas bij hoort. Maar leuk is het niet...
Hier ook 1 als ik wakker word ben ik ook bezweet heb zelfs al 2 aparte eenpersoonsdekbedden aangeschaft een hele dunne voor mezelf haha
Hier staat er iedere nacht een tafelventilator naast het bed te loeien ik heb het iedere keer zo warm en dan droom ik nog niet eens van die vreselijke dingen...