zweten 's nachts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meisje26, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hai hai,
    ik heb al sinds begin van de zwangerschap nare dromen, heel heftig en ik wordt bijna iedere nacht badend in het zweet wakker. En dan is mijn hemdje en broekje en de boven- en onderkant van het dekbed echt doorweekt.

Is dit nog wel normaal? ik vergeet het iedere keer te vragen bij controle.

ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

xxx

2. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Dromen schijnt normaal te zijn. Wel vervelend als het nare dromen zijn. Die heb ik ook wel, maar niet iedere nacht. Ik zweet me trouwens ook een ongeluk.
    Mijn man geeft me 's ochtends voor hij weggaat altijd een kusje op mijn buik, maar wordt daar af en toe niet echt vrolijk van als hij daar een nat gezicht aan over houdt :D

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Tijdens mijn zwangerschap had ik het sneller warm en 's nachts was ik ook lekker aan het zweten in bed.. maar ik had geen nare dromen.

Nu heb ik het weer koud, zoals voor mijn zwangerschap :)

Gr,
    Danielle

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heb er ook veel last van gehad, komt door je hormonen. Ben er nu nog niet vanaf (ontzwangeren)..Maar is normaal in ieder geval.

xx

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja daar heb ik ook enorm last van.. echt kletsnat... weet je tenminste hoe onze baby het voelt in al dat vruchtwater.. ;)

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb ook last van onplezierige dromen.niet iedere nacht maar toch zeker één a twee maal per week..ik wordt dan ook badend in het zweet wakker...het zal er wel bij horen ;)

7. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    gelukkig ben ik niet de enige!
    bedankt voor jullie reacties!

8. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik heb het ook! Droom soms zulke vreselijke dingen en wordt dan ook kletsnat wakker om daarna niet snel meer in slaap te kunnen vallen :(
    Wat ik wel heb gemerkt, en wellicht is het toeval, is dat ik er voornamelijk last van krijg als ik op mn rug ben gerold of op mn rechterzij lig.. Als ik op mijn linkerzij lig gaat het vrij goed. Maar ja, je hebt zelf niet in de hand wat je allemaal doet natuurlijk in je slaap ;)
    Denk dat het er helaas bij hoort. Maar leuk is het niet...

9. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Hier ook 1 als ik wakker word ben ik ook bezweet heb zelfs al 2 aparte eenpersoonsdekbedden aangeschaft een hele dunne voor mezelf haha

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier staat er iedere nacht een tafelventilator naast het bed te loeien :oops:
    ik heb het iedere keer zo warm en dan droom ik nog niet eens van die vreselijke dingen...

Deel Deze Pagina