Gefeliciteerd, en krampjes heb ik ook is gewoon je baarmoeder. Zolang je geen helder rood bloed en erge krampen hebt is er niks aan de hand.
Bekijk bijlage 380176 Jeeeeeeej!!!! En dan ben ik dus eigenlijk 3 a 4 weken zwanger? Ze rekenen van menstruatie toch?
Moet ik nu al iemand bellen? Ik wilde net de dokter bellen, omdat ik me wel een beetje druk maak om de 5e ziekte waar ik mee in aanraking ben geweest. Maar die had ik maar tot 12 uur kunnen bellen.
Gefeliciteerd hoor! Duidelijker kan je het niet hebben! En veel plezier met vertellen en de dokter is er morgen ook nog! geniet gewoon. Je slikt wel al foliumzuur toch?
Ik belde ook zodra mijn test positief was met de verloskundige, zij kan je ook informatie geven over dat je in aanraking bent geweest met 5e ziekte. Je hebt geen doktersverwijzing nodig voor de verloskundige.
Morgen bel ik wel weer, alleen dan kan ik van mijn werk opgeroepen worden, dus dat is wel vervelend met een afspraak plannen.
Ja foliumzuur slik ik al maanden en heb nu ook mama worden alles in 1 van etos erbij gekocht (was 1+1 gratis)
Ja echt heel fijn!!! ruim een maand geleden zat ik nog bij de dokter, omdat ik al 3 maanden niet ongesteld was geweest en nu ben ik gewoon 4 weken en 3 dagen zwanger. Ben net gewoon langs mijn dokter gegaan (geen geduld) en heb ook gelijk bloed kunnen prikken om te kijken of ik in aanraking ben geweest met 5e ziekte.
Wat een duidelijke streep en ook een mooie Clearblue, van harte gefeliciteerd! Ben ook erg benieuwd naar de reactie