Hier ook niet hoor, ook geen kerstboom.. Zou niet weten waar ik dat ding kwijt moet en ben bang dat die katten erin gaan hangen... Ik heb alleen een engeltje op tafel staan maar dat is meer symbolisch voor mn ** En dus niet voor kerst.. Vindt het wel leuk als ik het bij andere zie maar het ziet er vaak gelijk zo rommelig uit
Ik heb enkele versiersels staan en frutseltjes maar echt geen hele dorpen enzo... toen schoonouders nog leefden deden ze dat ook niet. Mijn ouders zijn er ook niet van en mijn zus ook niet. Enkele dingen neerzetten en dat is het.
hele dorpen... echt ver-schrik-ke-lijk. Kom tijdens mn werk vaak bij mensen thuis maar soms zie je dingen dat je denkt: O god dit kan gewoon écht niet. Hele treinen die door het huis heen razen, als je op de deurmat staat schrik je je de kelere van de HOHOHO , omdat er een of andere sensor vernuftigd zit weggewerkt in de deurmat. Als je dan binnen komt hoor je het geraas van de treintjes al, de kerststallen vliegen je om de oren. Mijn hemel. Ik heb een kerstboom en wat kaarsjes. Meer dan genoeg.
Wat mij betreft wel vind het gezellig kerst spullen in huis en ben normaal niet van de tierlantijntjes!
Ik ben juist gek op kerstspulletjes. Het is niet dat ons hele huis vol staat hoor en ook geen dingen met geluid of beweging, maar de kerstboom heeft geen takje meer vrij en de decoratie is ook echt in alle kleuren van de regenboog
vind het altijd heel gezellig bij een ander in huis maar thuis altijd al snel te vol en rommelig. hier dus alleen een boompje van 90cm op op een tafeltje en een kerststalletje erbij. meer dan genoeg
Hier zet ik alleen de kerstboom.neer verder geen kerst dingen. Mjn spullen moeten blijven staan hou niet van rommel hahaha
Haha hoe je dat beschrijft ook... Ik vind die flikkerende kerstlampjes in een boom verschrikkelijk. Buren hadden dit vroeger. En dat ding stond echt de héle dag te knipperen. Zou er gillend gek van worden.
Ik vind t vreselijk! (maar heb dan ook een hekel aan kerst) Hier gaat de book de 23ste op, en de 27ste weer weg, en das al lang genoeg voor mij
Ik hou er ook niet zo van. wij doen wel elk jaar een kerstboom en heb nu een ster op standaard bij het raam. eigenlijk wel heel mooi. maar tis dat ik hem gisteren op sinterklaas gekregen had hihi. ik koop eigenlijk nooit kerstspul. de ballen die ik in de boom doe komen meestal bij mijn moeder van zolder maar ach de kids vinden het leuk. maar ik heb zon hekel aan het kerstboom versieren. zit altijd met de lichtjes in de knoop. zoon helpt me met de ballen vind hij prachtig en daar doe ik het dan maar voor
had oom totaal geen zin in de kerstboom op te tuigen.. maar ja alles voor de kinders hihi.. en niet al te veel frutsels eromheen hoor, hoeft ook niet v mij. zat vanmiddag een half uur te klooien met die lampjes! kreeg ze niet uit elkaar, toen mr zo goed als t kon erin gehangen whahaaaa ... had ik het al he... naja, ki djes zijn weer blij:
Leuk bij een ander, maar zelf hou ik ook van mate hoor Boom komt er wel en meestal zet ik op de eettafel en salontafel iets van een schaal met wat kerst decoratie, maar thats it. Wat ik dus echt VRESELIJK vind, is al die kerstmeuk die mensen op/aan/om het huis hebben. Al die uber kitscherige Kerstmannen-met slee-getrokken door rudolf-achtervolgend door sneeuwmannen.......bbrrrr....
Snap het hele gegeven van een versierde boom niet. Ik heb een paar kerstdingetjes, maar na de kerst slaat de ergernis toe omdat het zo rommelig is. O en deze dingen (en alles wat er op lijkt) mogen gelijk een definitieve ban krijgen.
Nee hoor je bent niet de enige! Kersthuisjes enzo moet ik echt niet hebben. Laat staan een heel dorp! Ik ben meer van een kaarsje e.d. heb een langwerpig kerststuk op de eettafel, een kerstboom en wat ballen en pegels in de takken die altijd voor mijn voorraam hangen, dan vind ik het wel weer mooi! Ik kan een kerstdorp bij een ander best geinig vinden ofzo (als je er de ruimte vooe heb), maar hier in huis..... NO WAY!
Morgen zet ik de kerstboom op, en verder heb ik met watten sneeuw gemaakt op de vensterbank en daar ballen en lampjes op gelegd. Dan heb ik nog een schaal met kerstballen en chocolaatjes op de salon tafel staan en dan vind ik het echt genoeg. Anders wordt ik er helemaal kriebelig van. Met de kerst steek ik gewoon wat meer kaarsen aan in huis. Met de kerstboom en de lampjes voor de raam in de woonkamer vind ik dat er dan wel kerstsfeer genoeg is Onze woonkamer is ook niet zo heel erg groot