cadeau schoonmoeder

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne1204, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Ik heb de liefste schoonmoeder ter wereld doordat ik geen contact meer heb met mijn eigen moeder beschouw ik haar echt als mijn eigen moeder.
    En nu het bijn kerst is wil ik haar iets geven waardoor ik dat kan laten blijken maar ik kan niks verzinnen het zal een cadeau moeten worden wat van ons drieeen uitkomt en niet te afgezaagd moet zijn.
    Helaas is ons budget niet zo groot ongeveer 20 euro
    Kunnen jullie mij helpen om iets te bedenken?
    Mijn dank alvast:)

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Oef lastig! Zeker voor dat bedrag.... tegenwoordig is het allemaal ook zo duur!

Wat wij gaan doen is een fotoalbum kopen ( gewoon een waar je zelf moet plakken ) dan foto's ontwikkelen en er in plakken, en leuke teksten schrijven en opleuken met van alles en nog wat. De foto's zijn dan van de klein kinderen.

Niet heel duur. Maar wel duurder dan 20 euro.....

3. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Een mooie foto in een lijstje van een hart vorm.

dan kun je er een mooi kaartje bij geven met de tekst: voor altijd in mijn hart gesloten.

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Off topic. Ik heb gestemd op je mooie foto van Esmee.

Ik vind dit ook een erg leuk idee...

Anders een collage maken van alle leuke momenten die jullie samen hebben meegemaakt. Incl wat lieve teksten..

5. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Zo n memory locket geen idee? Die vallen mee qua prijs en je kan er steentjes en dingetjes in stoppen die mooie momenten of dingen die jullie met elkaar delen symboliseren. Even een stom voorbeeld. . Ik was net voor mijn schoonzus op zoek. Die is helemaal idolaat van Starbucks en daar hadden ze ook een steentje van. Zoek Het maar eens op. Ik ben niet zo'n ster in uitleggen.

Deel Deze Pagina