Onze relatie , Wat nu kapot is ... Maar zal jullie even vertellen hoe onze relatie was ... we kende elkaar een kleine 2 maanden en ik raakte zwanger Nix aant handje we konde bij allerbei onze ouders wonen , omdat we geen eigen huisje hebben al met al ik heb de hele zolderkamer voor ons 3tjes ... Ik weet en wist van te voren dat mijn ex vriend veel hobbys heeft voornamelijk VISSEN daarbij voetbal, de kroeg vrienden Nou maakte mij dat niet uit en vond t echt niet erg als een jonge knul ze eigen dingen wil doen !! Maar eigelijk de laaste maanden werd t steeds vaker kwam rond 7 uur bij mijn aan ging smorgen rond 10e weer naar ze eigen huis , nou heeft hij zelf wel wisseldiensten en moet hij vaak in t weekend werken, wat t natuurlijk ook lastig maakt om dingen samen te kunnen doen , maar als we is iets samen doen was t naar zijn vrienden vissen naar de kroeg maar als ik naar de bios of wilde winkelen vond hij dat hij daar geen type voor was hebben we wel eens gedaan HOOGSTE boeiene gehad natuurlijk .. en eigelijk nooit meer daarna gedaan ... maar zaterdag toen we samen zijn gaan vissen vroeg hij aan mij goh schat vind je t erg als ik na de kroeg ga voetbal kijken , NEE dat vond k zeker geen probleem .even later vroeg hij ja ik heb eigelijk ook wel zin om me eigen klem te zuipen , ja en ik vond dat gewoon allemaal een beetje te veel worden . hij had al plannen dat hij dins op woen wilde vissen zondag even na frankrijk heen en weer wilde omdat hij daar op vakantie gaat met een vriend om een goede vis stek uit te kiezen , Dus k was t behoorlijk zat opeens en zij dat als hij nie na voetbal bij mij was t lekker kond bekijken omdat ik t er niet mee eens was dat hij daar ging zuipen , en maakte hm ook duidelijk dat ik dat zelf ook wel wilde en we beter een andere keer samen konden gaan zuipen , Maar ik mogt me daar niet mee bemoeien t is zijn ding hij doet waar hij zelf zin in hebt ... nou kun je wel nagaan waarom t nu uit is gegaan toen hij me thuis had afgezet liet ik t nog is duidelijk merken en hij vertelde mij dat we beter vrienden konde blijven want we haden allbij andere gedachten over dingen ... t doet me wel vresselijk veel pijn , en eigelijk wil ik dit niet zo .
Jeetje..... Dat is heel apart gegaan, zeg. Ineens is de relatie dan over. Maar om eerlijk te zijn, ik geef je eigenlijk wel groot gelijk. Ik hoef ook geen vent wiens prioriteiten telkens of te vaak buitenshuis liggen, dat komt bij mij zo rusteloos over. Alsof het thuis te saai is ofzo.... Mannen die hun heil liever buitenshuis zoeken, nee dank je. Een hobby als voetbal of vissen is natuurlijk geweldig. Een hobby is altijd goed om te hebben! Maar uit jouw verhaal maak ik op dat hij vaker bij vrienden zit dan bij jou!! En zei echt zo makkelijk: we kunnen beter vrienden blijven? Heeft hij geen pogingen gedaan om het goed te maken?!
Ik denk dat deze jongen eerst eens volwassen moet worden. Aan een 2e kind heb je niets. Je meot elkaar kunnen steunen als je een kind hebt zodat je allebei eens dingen kunt doen zonder kind. En niet alleen hij.