Mijn dochter heeft in de speelgoedkast beneden twee van die bakken en die zitten tjokkievol met meidenprulletjes.... Kettinkjes, steentjes, kraaltjes, poppetjes, doosjes, bakjes, weet ik wat. Zij zou zo'n kast snel vol hebben Maar misschien iets van boekjes, spelletjes, haarspulletjes, knutseldingen, knuffels?
Ik zou in de bovenste drie mandjes boeken doen. Gewoon omdat ik dat mooi vind staan. En in de andere mandjes speelgoed en evt knuffels.
Zelf zou ik het kastje niet kopen, omdat je in de bakken kijkt. Dat vind ik rommelig. Maar dat was jouw vraag niet. Ik zou in de bakken los speelgoed doen, soort bij soort: playmobil, lego, barbies, poppenkleding, pinypon, winkelspulletjes, kookspulletjes, enz.
Ik heb speelgoed er in uitgesorteerd. Bovenste 3 mandjes zitten de barbies, barbiekleding en spulletjes, en poppjes en diertjes waar ze graag met de barbies samen mee speelt. De middelste 3 zitten, auto's en treinen, balletjes en overige rommeltjes. De onderste 3 zijn nog leeg.
Ik zou dat aan je kind overlaten, die kan haar spulletjes leuk sorteren. (Verder niks voor mij, zo'n open kast.)
Inderdaad, ik zou al het speelgoed eringooien en er dan een deken overheen gooien.. Of hem achter de schuifdeuren zetten...