hai meiden ik heb net de test gedaan. ik heb de eigenmerk van c1000 gedaan en deze keer weer twee vette strepen Ik kan het nog steed niet geloven. maar echt weer vet positief. Morgen maar eens de huisarts bellen voor een afspraak. want als ik inderdaad zwanger zou zijn dan zou ik niet weten hoe ver ik ben omdat ik echt dacht ongesteld te zijn geweest 25 februari. meiden bedankt voor de steun, en misschien moet ik het echt gaan geloven.
Dank je wel meiden heel lief van jullie allemaal. Ik denk bijna zeker zwanger te zijn nu alleen durf ik nog niet echt te genieten mede omdat ik toch wel bloedverlies had en dacht ongesteld te zijn en ook omdat ik tot vanmorgen toch wel bruin bloedverlies had. En verder heb ik ook gerommel in mijn buik alsof ik ongesteld ga worden. Dus eve wachten op de bevestiging van de huisarts en dan maar hopen dat het goed blijf Verder veel succes allemaal ik duim voor jullie. Ik laat mijn banner toch even staan zoals die is totdat ik de bevestinging van de huisarts heb
Gefeliciteerd meid! Ik heb al twee keer hetzelfde gehad, zie ook mijn topic ongesteld en zwanger! Vorige keer is het helaas een miskraam geworden na ook 2 positieve testen te hebben gehad. Afgelopen zaterdag ook een test gedaan nadat ik dus ook ongesteld was geweest maar omdat ik dat de vorige keer ook had wilde ik toch zekerheid. Ik heb vanochtend de gyneacoloog gebeld omdat ik daar was geweest i.v.m. miskraam en het overlegd met de assistente. Die raade mij aan om nog een weekje te wachten en dan nog een keer tetsten, hopelijk dus nog steeds twee strepen! Ik vind het wel vervelend die onzekerheid, ik hoop dat je snel zekerheid krijgt van je huisarts misschien krijg je wel sneller een echo omdat je niet weet hoe lang je zwanger bent, ik hoop het voor je. Mijn miskraam was vorige maand en op de inwendige echo was te zijn dat alles netjes schoon was en dat hij eitje eraan kwam dus het kan nog nooit lang zijn! Ik duim voor ons allebei! Kus amidala
hei amidala ik heb net op je topic gereageerd Ik hoop dus ook echt dat het allemaal wel goed zit. even afwachten voor mij ook. Ik weet wel zeker dat ik zwanger ben nu alleen ben ik wat onzeker door het bloedverlies dat ik had. duimen maar he voor ons allebei. Ik laat wel eve weten wat de uitslag van de huisarts was
ja morgen ga ik even bellen voor een afspraak. Ik laat het wel even weten wat de uitslag van de huisarts was. En iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties. En heel veel succes voor degenen die aan het klussen zijn. Ik duim voor jullie Groetjes sharelis
Meid onwijs gefeliciteerd. Zit een beetje met hetzelfde heb wat bloedverlies en het idee dat het vandaag toch echt ging doorzetten maar had heel sterk het idee dat ik zwanger was dit verhaal geeft (mss voor mij onterecht) hoop. Voor jou vind ik het echt helemaal geweldig hou ons in ieder geval op de hoogte. liefs morgaantje
hallo meiden ik wou eve laten weten dat ik vanmorgen naar de huisarts ben geweest en ja hoor bij haar was het ook positief. Dus nu geen twijfel over mogelijk. Ik ben echt zwanger Toen ik thuis kwam kon ik het niet laten om nog een test te doen van de kruidvat en ja hoor weer positief. Alleen nu hopen dat het goed blijf gaan omdat het nog heel vroeg is natuurlijk en kan nog van alles gebeuren. Ik kreeg ook foluimzuur toegeschreven van de huisarts en moet weer over drie weekjes komen. Als alles nog goed zit word ik doorgestuurd naar de gynaceoloog. Ik heb bij mijn eerste kind een keizersnee gehad dus daarom moet ik in het ziekenhuis voor controle. Dank jullie allemaal voor de meeleving aan iedereen veel succes met zwanger worden.