ben ik echt zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sharelis, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je nu klaar ben met testen te kopen en het echt gelooft dat je zwanger ben. Geniet er maar lekker van.
    Groetjes Jolie

2. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    helemaal top meid ga maar lekker genieten op je roze wolk :)

IK denk dat ik straks ook ga testen dacht namelijk gisteren dat ik ongesteld was geworden en dat is in mijn cyclus wel raar na 25 dagen (zie banner) nu amper nog bloedverlies....... dusss volgens mij zou het kunnen toch?

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wat een mooi nieuws! Geniet ervan!

4. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hai morgaantje, ja hoor ik zou ook testen als ik jou was het gebeurt natuurlijk niet vaak dat je ongested word terwijl je zwanger ben maar je lichaam kan je aardig in de war brengen.

Elke ronde dacht ik het is raak maar werd gewoon ongesteld. Soms dacht ik ik ga toch maar een testje doen maar was altijd negatief.

Net deze ronde dat ik me bij neergelegd heb ongesteld te zijn geworden blijk ik dus zwanger. Dus als je denk dat je ongesteld toch anders was zou ik zeker een testje doen.

Laat je het even weten. mij duimen draaien voor je ;)
    succes

5. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    ik weet idd dat de kans klein is maarja jouw bericht geeft moed ;)
    Ik heb dat ook dat ik denk dat het elke ronde raak is alleen deze ronde had ik dat echt nog veel sterker omdat ik allemaal kwaaltjes had waa rik normaal gesproken echt geen last van heb.

Ik denk dat ik toch wel even ga testen gewoon om dat te kunnen uitsluiten (liever heb ik natuurlijk net als jij ook zo'n mooie positieve test hihi)

Laat het wel even weten mss dat ik vanavond al even ga testen.

liefs morgaantje

6. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Hoi Sharelis...

Ik heb net je berichten pas gelezen en wou je ook
    van harte feliciteren met je zwangerschap.. ;)

Geniet er van! :D :D

Heel veel liefs Sara :)

7. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Duimen heeft geholpen sharelis, ik heb vandaag echt vet positeif getest, heb veloskundige gebeld voor een afspraak! Ze belt straks terug, weet alleen niet hoelang ik zwanger ben!
    Hoe gaat het nu bij jouw nog onzeker?

kus amidala

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    gefeliciteerd meid

9. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    hai amidalah,

van harte gefeliciteerd meid wat super :D

Ik ben ook zeker zwanger alleen weet ook nog niet hoe lang.

Ik moet 26 maart naar de gynaecoloog en dan weet ik meer over hoe ver ik al ben en of het goed zit.
    Dus voorlopig afwachten. Ik vind kan het nog steeds niet helemaal geloven hoor. zo onwerkelijk allemaal. Maar zodra ik op de echo heb gezien dat het allemaal goed zit dan pas kan ik denk ik echt genieten.
    Heb trouwens geen bloedverlies meer dus dat is wel een goed teken.

Laat je even weten als je naar de verloskundige ben geweest hoe ver je al ben?

En iedereen bedank voor de steun en felicitaties.

Groetjes sharelis

10. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Ik vind het ook allemaal nog onwerkelijk, ik geloof dat ik pas echt realiseer als ik inderdaad de echo heb gezien!
    Ik houd je zeker op de hoogte, we hebben toch een beetje hetzelfde ervaren!

kus amidala en laten we ons maar rustig houden!

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
  12. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hai conny,

Dank je wel voor de felicitatie. Helemaal gerust ben ik nog niet omdat ik nog niet heb gezien dat het echt in de baarmoeder zit. De huisarts zei wel tegen mij dat ik niet bang hoef te zijn voor een bbz omdat niks daarop wijst. Maar ja zekerheid heb je natuurlijk nooit. En ik had toch zo'n beetje dezelfde als jij.
    Pas als ik de echo heb gehad en gezien heb dat alles goed is dan kan ik pas gaan genieten.

Ik ga in ieder geval heeeel hard voor je duimen dat ze de vruchtje toch in je baarmoeder zit. Ik hoop dat je snel zekerheid heb. Ik moet 26 maart naar de gynaecoloog voor een echo en dan zie ik het wel.

Laat je even weten hoe het allemaal verder gaat met jou? Ik zal ook laten weten na mijn echo ;)

Liefs sharelis

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    sharelis dank je wel. Ik hoop ook dat het goed gaat. Ik ben blij voor je dat het er allemaal goed uitziet. Ik zal voor je duimen, dat je maar een prachtige echo mag hebben.
    Ik laat het dinsdag weten hoe het is afgelopen.

knuffel conny

Deel Deze Pagina