Bij een positieve ovulatietest ook zeker een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wieffie, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Weet iemand of wanneer je een positieve ovulatietest hebt (geen twijfel over mogelijk omdat ik de digitale gebruik en een duidelijke smiley zichtbaar was) gehad je eisprong ook volgt? Of zou het kunnen zijn dat je bij een positieve test geen eisprong hoeft te hebben?

2. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ovulatie is eisprong....
    Ik heb geen ervaring met die testen.

Succes :D

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb altijd positieve ovu testen gehad (smiley), maar nu bij de gyn onder behandeling.
    Om echt te zien of er een eisprong volgt moet ik deze cyclus bloed laten prikken.
    De gyn zei dat het zou kunnen dat ondanks de positieve ovu test er toch geen (goede) eisprong volgt/is.

Liefs Mirre

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Mirre, dank je wel voor je antwoord. Goed om te weten dat er dus geen eisprong hoeft te volgen.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    meestal is het wel zo, zonder ei maak je ook geen LH aan

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan wel zijn dat er een eitje groeit, maar niet genoeg, of geen goede kwaliteit, dan maar je wel lh aan.
    maar idd komt niet vaak voor hoor!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zit in de medische molen en heb 1x een goede eisprong gehad (toevallig zonder medicijnen, wow!). De andere 2 eisprongen waren helemaal volgens het boekje zeg maar, maar na het bloedprikken op progesteron bleek het dus niet goed te zijn.
    Maar ik heb het idee dat als je een redelijk regelmatige cyclus hebt, dat het dan vaak wel goed zit. Daar moet je eerst maar vanuit gaan.

groetjes,
    Snoopy

Deel Deze Pagina