Halloo iedereen, afgelopen 20 jan 5000 eenheden pregnyl gespoten en op 24 jan twee 4-cellige cryo's van klasse 1 kwaliteit terug geplaatst. Dit waren de laatste twee cryo's van ivf poging 2. Heb op dag 9 na pregnyl een test (2 van kruitvat) gedaan en moest met een oog dicht onder de felle lamp tuuren om een heel licht streepje te zien. In de laatste 3 dagen van de pregnyl kreeg ik enorm last van me boobies en een gloei kop. Na die 10 dagen werdt dat 2 dagen minder. Daarna begon de pijn weer terug te komen en ook die hete gloei kop kwam weer opzetten. Als je er een ei op legde dan zou die bakken volgens mij haha. Op dag 10 na TP kreeg ik een enorme ongesteldheids kramp en was 100% overtuigd dat het einde oefening was. Maar warempel na 10 min was dat over en geen ongesteldheid. Toen dag 13 na TP weer een test gedaan en deze gaf een duidelijke positieve streep. Zou het dan nu na 10 jaar opereren, pijn lijden en teleurstellingen dan echt zo zijn? Of kan dit nog door de pregnyl komen? Inmiddels zit ik op dag 14 na tp en zou ik 4 dagen geleden eigenlijk al ongesteld moeten zijn maar tot op heden niks. Ben zo onzeker door alle toestanden dan ik t gewoon niet kan geloven. Wat denken jullie??
Men, Durf t gewoon niet te geloven. Maar zit hier weer met een grote gloei kop achter me pc. En heel gek, ik ben nu al zo lang bezig dat ik er gewoon verdrietig van ben. Al die jaren bezig geweest met een doel en nu vallen die doelen weg. Het is dan eindelijk zover en weet me nu gewoon helemaal geen raad. Pffffffffff die emoties ook. Ben super blij met jullie reacties. Dat geeft me vertrouwen en moed om ook hier voor te gaan
Oooooooohhhhhh je bent zwanger!!!! Dit is geen Pregnyl meer maar je eigen HCG Van harte! Eindelijk na zoveel jaar!
Echt zeker niet van de pregnyl hoor! 5000 is al lang uit je lichaam! En de streep wordt donkerder je moet er aan geloven hoor haha! Ik heb er ook 15 weken over gedaan om er vertrouwen in te krijgen! Gefeliciteerd!
Ik zeg ook zwanger! Gefeliciteerd!! Het onwerkelijke gevoel zal nog wel ff blijven maar ik zou zeker beginnen met een goeie vreugdedans
Hartelijk gefeliciteerd, duidelijk zwanger Ga er maar in geloven, je hebt het verdient! Op naar de eerste echo.....
aaah wat lief! Ik zou me ook geen raad weten denk ik. Al ben ik nog lang niet zo lang bezig als jou. Gefeliciteerd hoor!
Nou vanochtend nog maar een test gedaan en moet t nu toch echt geloven. Deze test is nog een stuk duidelijker. Dank voor jullie reacties. Doet me goed. Ik ben nu zo blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd en de essure behandeling heb gedaan zodat het vocht uit mijn eileiders weg ging. Je ziet meteen zwanger hierna Alleen jammer dat mijn moeder net is overleden en ze dit niet meer mee mag maken. Denk dat ze vanuit de hemel een beetje heeft geholpen hihi. Ga in elk geval alles geven wat ik in me heb voor dit kindje. Hopenlijk zijn jullie voor wie nog niet zwanger zijn ook snel aan de beurt. Gewoon doorgaan hoe moeilijk het soms ook is. Ooit komt jullie moment. xxx
Wat lief van je. Dank je wel!!! En wat een prachtige test, nogmaals gefeliciteerd. Ik hoop ook dat iedereen hier snel mag volgen...