Ook ik mag me hier melden. Na 4 maanden proberen had ik veel eerder dan verwacht een positieve test in handen gekregen. Ik ben nu precies 5 weken zwanger en ik vind het nog steeds ongelofelijk. Het weekend gaan we het de familie vertellen en verder houd ik het zoveel mogelijk stil (al heeft een collega het al wel uit me gekregen, ik was te blij om het voor me te houden toen ze er naar vroeg) Doordat ik een medische indicatie heb (aangeboren hartafwijking) moet ik direct door naar de gynaecoloog. De verwijzing is al doorgestuurd. Nu is het afwachten op de brief van de gyn. Zwanger zijn voelt vreemd. Ik had ergens niet verwacht dat het ons zo makkelijk af ging. Dat ik niet vruchtbaar zou zijn of zoiets (vraag me niet waarom). Ik ben dus super blij, maar het blijft moeilijk te geloven. Ik heb al 4 testen gedaan en wil er morgen weer een doen, voor de zekerheid Wel heb ik genoeg symptomen. Ik ben moe, misselijk en ga dood van de rugpijn. Gister toch maar een pilletje ervoor genomen (manlief is arts, dus heeft snel even uitgezocht wat ik wel en niet mag). Ik hoop dat ik me iets normaler ga voelen als deze gekke week voorbij is. En dan genieten van de 8 maanden die ons nog te wachten staan.
Gefeliciteerd meissie!! Ik ben er 3 dagen geleden achter gekomen. Heel verrassend na 2x al raak! Ben nog helemaal in shock! Veel last van bijwerkingen idd.. Misselijk Buikpijn Duizelig enz enz.. Maar heerlijk toch! Nu lekker genieten!! Xxx
ben er ook pas achter, vind het wel weer heel eng maar idd, lekker van genieten! voor je het weet rent de kleine alle kanten op haha
Ik ben er dus net een uurtje gelede achter gekomen dat ik zwanger ben.. Ik kan het niet geloven weet eigenlijk ff niet wat ik moet doen