Ben ik echt zwanger ????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleur1, 14 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi Dames
    Ik ben nog niet officeel gestopt met de pil dat zou pas over 2 maanden gebeuren. Aangezien ik altijd op de 24e dag og ben in vandaag op de 29e dag nog niet. We hebben vandaag een test gedaan van Clear Blue en deze gaf eigelijk wel direct aan dat ik zwanger was toen ik de strip uit de digitale test halen waren het 2 dikke blauwe strepen.
    Mijn vraag is kan ik hier wel vanuit gaan dat ik nu echt zwanger ben ik heb geen last van misselijkheid en al die andere kwaaltjes waar je iedereen over hoor. Wel was mijn laatste men. dag mag 1,5 ipv 5 van welke dag menstruatie moet ik dan tellen??
    Wie kan me helpen want word wel een beetje gek want ik ben heel blij met het woordje zwanger maar ja het komt zo onverwachts.

Veel liefs Fleur

2. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    nou meid wen er maar aan dat je hartstikke zwanger ben. gefeliciteerd. er komt alleen maar een tweede streep als er zwangerschapshormonen in je lichaam zitten.

groetjes
    semmy

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Zou het echt semmy.
    Weet je dan ook van welke menstuatie ik dan moet rekenen? omdat de laatste keer geen echte menstruatie was na mijn idee.

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik denk dat je ook echt wel zwanger bent hoor!!! :D

Misschien moet je toch de laatste menstruatie rekenen ondanks dat het niet de 'echte' was zeg maar...

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hoi Fleur, allereerst gefeliciteerd meid!!

ik zou even de verloskundige bellen en je verhaal uitleggen, kan idd zijn dat je verder bent dat je denkt en je hebt de pil nog geslikt, zij kunnen dan even een uitgangs echo maken dan weet je zeker hoe ver je bent.

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Een streep is een streep hoor,dus GEFELICITEERD!!!!!!!!!

7. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    gefliciteerd met je zwangerschap

heel veel liefs samantha

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Dank jullie wel. Het is allemaal wel wat makkelijk gegaan maar we kijken er reuze naar uit. Het is wel moeilijk om mijn mond te houden de aanstaande opa's en oma's horen het pas met moederdag haha (hopelijk vliegt de tijd voordat ik mijn mond voorbij praat)

Heeft iemand wel een idee van wanner ik moet tellen de 1,5 men. of gewoon de laatste keer van mijn gewoonlijkse 7 dagen men. ???

9. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Wij kunnen natuurlijk niet met zekerheid zeggen hoe lang jij nu zwanger bent.
    Ik denk dat het nog best wel eens zou kunnen dat je 3 weken langer zwanger bent dan jezelf denkt.
    Juist omdat je menstruatie tijdens pil gebruik normaal gesproken heel stabiel is qua dagen en vloeiing.

Ik zou gewoon de verloskundige bellen en je verhaal vertellen.

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Dat zou leuk zijn, als je een paar weken cadeau krijgt!!

11. Niet meer actief

Gefeliciteerd :D :D :D

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Van harte gefeliciteerd! Ik zou een afspraak maken met de huisarts en vragen of hij/zij je kan doorverwijzen voor een echo om te bepalen hoe lang je zwanger bent.

13. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    gefeliciteerd met je zwangerschap
    ga er maar lekker van genieten

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Goed dag dames

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ja hoor ik ben hartsikke zwanger. we hebben nog een test daar moeten doen en er waren gelijk 2 strepen in beeld dus er is geen enkele twijfel meer bij ons.
    Na een inwendig onderzoek verwacht ze dat ik toch al wel 2 a 3 maanden zwanger ben wie had dat nou gedacht.
    Gelukkig brengt het geen directe schade aan de baby dat ik de pil gewoon heb geslikt maar gelukkig kunnen we maandag om de echo.

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gefeliciteerd :) En wat spannend hoe lang dat het al zo is.....

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0

Deel Deze Pagina