Zijn er nog meer mamma-inspe´s van rond de 40jaar??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door porchie, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi, ik heb wat rond gekeken, maar vond eigenlijk geen topic van deze strekking dus ik dacht....

Ik ben Jeanette, 39 jaar en mamma van 3kids: 14jr, 12 jr en de jongste is deze maand 1 jaar geworden.
    De jongste is de eerste van mijn man, ik onderging in 2003 een hersteloperatie om een sterrilisatie ongedaan te laten maken.
    Het was na 4 maanden al raak ( dat ging echter in de 9e week mis)
    weer vier maanden later was ik weer zwanger en het resultaat is een erg gezellig, makkelijk ventje dat zoals ik al zei net ee jaar is geworden.

De 'groters' zijn erg gek op hun broertje, mijn dochter, de oudste, vroeg al eens of we nog een zusje konden regelen, haha.

Wat ze Niet weet....:

Wat ik nooit had gedacht gebeurde; ik kreeg al snel na de bevalling weer de kriebels!!
    maar na drie maanden een PND, door snel ingrijpen bleef het binnen de perken en mijn wens voor een kindje erbij bleef, zodat ik in januari( toen ik de edicatie had afgebouwd) mijn spiraal verwijderd heb en nu alweer in de 4e ronde zit.
    Over 7 dagen mag ik testen, erg spannend want ik heb(weer net als de afgelopen maanden) erg veel symptomen.

2. Niet meer actief

Spannend he, heb precies het zelfde gehad, oudste 11 en de jongste 4....en het kriebelt nu ook weer.

Nog 1 keertje denk ik steeds ;)

Ben benieuwd of het gelukt is , hou je ons op de hoogte?

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Slik...hier ook kriebels. Ben 3 jaar geleden een andere relatie aangegaan. Mijn vriend heeft drie kids, ik niet. Maar samen willen we oooooo zoooo graag een kind! Ik ben nu 44 jr, hij 42......

4. Sinds wanneer zijn jullie 'echt' Bezig voor deze nieuwe kinderwens?

Wat erg grappig was; ik was eind februari op een open avond van een meditatieclub van mijn beste vriendin, daar kon je de kaart laten lezen en dat soort dingen.

De vraag die ik had, had niets met de kinderwens te maken, maar ik was bij een man die psychometrie deed en hij vroeg zomaar ineens tussendoor of ik twee kindere had, ik zei nee drie, toen zei hij kleine, ik zei weer nee twee groters en eentje van bijna(toen nog )een jaar.
    Toen zei hij ik zie twee kleine, toen vertelde ik dat ik om mijn man te verassen mijn spiraaltje ingepakt had als valentijnkadootje, hij zei dat gaat lukken en ik zie je man een driedubbele flikflak maken en een spagaat!!, hij moest enorm lachen om wat hij zag.
    Ik vertelde dat mijn man sportleraar is en vaak in dat soort termen, tegen de kleuters praat, dat het dus helemaal niet zo gek is, wat hij zei!

spannend hè!

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    (niet 40 maar wel herkenbaar) ik heb een zoon van 13 en een dochter van 11, mijn man een zoon van 6 (uit vorige relatie) nu een heerlijke nieuwe relatie getrouwd en een kinderwens ook een hersteloperatie gehad in Nov. 2005 ..en we wachten vol smart wanneer het raak is

mijn vriendin was 39 toen haar eerste dochtertje werd geboren , die is nu 2 jaar en ik pas vandaag op haar op (heerlijkkkk )....

liefs asjuh

6. Niet meer actief

Wat leuk!!...Je weet maar nooit!
    Dit word mijn 2e ronde, net bezig dus....
    Mijn man word dit jaar 40 en ik 35 dus het kan nog voor mijn gevoel!
    We zullen het zien.
    Vind het net zo spannend als bij de andere twee ;)

Hee Asjuh,

Wat leuk om te weten ;)
    Krijg je eigenlijk een beetje een beeld van iemand.
    Mijn oudste zoon is ook uit een vorige relatie, de jongste van ons twee.
    Mijn man heeft ook een dochter uit een vorige relatie .
    Ze is 7.
    Ingewikkeld maar heel gezellig!

Liefs Nies

7. sim

sim Niet meer actief

hier ook iemand van geen 40, maar ook herkenbaar. ik heb een dochter van 8 uit een vorige relatie. die relatie was vreselijk mislukt en ben sinds bijna een jaar geleden een ontzettend lieve man tegen gekomen, voor mij de ware. we zijn in februari getrouwd en inmiddels in de 8e ronde beland, want we willen ook heel graag een kindje samen.. ik wens jullie heel veel succes en hoop onze wensen gauw zullen uitkomen ;)

8. Niet meer actief

Hoi Sim,

Wat leuk!
    Succes meid!!

Liefs nies

9. Hoi Asjuh,

Ik zie dat we allebei over 7 dagen mogen testen!!

Hoe is de operatie bij jou verlopen?
    wat heeft de gyn bij jou verteld over slagingskansen, bij mij had ie het over 60%(op basis van leeftijd, en kansen dat de operatie succesvol was)

Dat bleek natuurlijk in ons geval reuze mee te vallen, de MK was een enorme domper, maar als ik eerlijk ben, was ik na de operatie, erg hormonerig in mijn lijf(chaggie en ongeduldig en zo...) ik wist die eerste keer, niet helemaal zeker of ik blij was om zwanger te zijn(erg raar achteraf misschien, maar hormonen zijn rare dingen en ik had bij mijn tweede ZW, 11 jaar daarvoor bekkeninstabiliteit gehad en een PND als toetje, daar keek ik niet zo erg naar uit)

Na de MK, knapte ik erg snel op en zat geweldig goed in mijn vel, mijn theorie is dat ik er toen pas echt aan toe was.

10. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hij gaf me (ons) 80% kans ....bij mij is het dmv microchirurgie gedaan ...erg veel last sinds de operatie ...(idd. hormonen humeurig borsten misselijk enz..) ..lichamelijk natuurlijk een heel snel herstel ..omdat ik maar kleine gaatjes had ...als het deze ronde niet raak is , dan moet ik op de 28e voor mijn eileiders door te laten spuiten ...daar zit ik niet echt op te wachten wel erg cool om te horen dat jullie al snel resultaat had na 4 mnd. dat geeft ons hoop ..dank je wel daarvoor ...
    ik hoop dat we beiden over 7 dagen positief testen ....zou wel erg gaaf zijn ...en kan ik mijn gyn. bellen dat ie dat onderzoek in zun zak kan steken ;) ..
    greetz asjuh

11. Heb je enig idee of ie raak is?/, ik heb sind de spiraal eruit is al all verschijnselen, met als resultaat dat ik veel te vroeg getest had, en op de NOD weer en gewoon later die dag (precies op tijd) duivels had, hihi, geld verspilling!! ik zeg al dat het minstens net zo spannend is als krassen, zo´n test!!

Oh enne ik had tijdens de zwangerschap contact met een mamma die zelfs geneens ongie geweest was na de hersteloperatie, ze was direct zwanger bij de eerste poging.

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    heel raar maar ik dacht mijn lichaam goed te kennen ....maar door al die sympt. sinds de hersteloperatie ...durf ik er niets van te zeggen ..aan de ene kant heb ik zoiets ...tis raak ..omdat ik allemaal steken onderin mijn buik heb .( dat was nieuw)..maar ja ...wie weet is dat wel iets wat ook iedere maand terug gaat komen in het vervolg ...lol ( not !! )..wat ook wel grappig is , ook ik had ine twijfels of ik nog wel wilde en zou ik liever een kraslot open hebben gekrast hahahahhaa...zal wel pure angst zijn ...om weer opnieuw te beginnen ...maar ik heb er nu oww zo`n zin in
    greetz asjuh

13. Als het net zo gaat als bij ons, hoef je nergens zorgen om te maken, ik ben thuis bevallen 11 dagen voor de uitger. datum.

Toen bleek dat de zwangerschap prima verliep koos ik ervoor om verder bij een verloskundige begeleid te worden, veel persoonlijker en...ze hadden daar ook een echoapparaat, erg handig!!

De kleine, Rico heet ie, is erg makkelijk sliep in de 5e week al de hele nacht door en in de 8e week zelfs klokkie rond!!

Hij huilt alleen als er echt wat is, geen peeuwertje dus, en we komen allemaal aan onze nachtrust, hihihi.

verder is ie erg vrolijk, een innemend mannetje, behalve de groeisprongetjes en de tandjes luiers geen noemenswaardige dingen meegemaakt.

Daarom vind ik het nu waarschijnlijk een minder zware keus om te zeggen, 'ach nog een mond erbij.....'

14. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Hier ook een bijna 40 mamma, ben 38.
    De eerste kreeg ik toen ik nog net 35 was en mijn vriend, nu man, 40.
    Nu pril zwanger van de 2e en als het allemaal goed gaat ben ik dan nog 38 en mijn man 43.

15. Gefeliciteerd met je zwangerschap[​IMG]

Deel Deze Pagina