Je kunt een verloskundige bij je in de buurt bellen! Huisarts mag je overslaan, die zal alleen maar een zwangerschapstest (kunnen) doen. Onwerkelijk! Bijzonder! Veel succes en geniet er van
Ok, dan ga ik vanavond maar eens op zoek naar een verloskundige. Moet het eerst nog aan m'n vriend vertellen vanavond Die was vanochtend al vroeg naar z'n werk. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben haha.
Wauw mooi verhaal ook! Zo fijn dat het nu wel snel gelukt is! Zeker als het goed voelt! Hadden mijn (inmiddels man) en ik ook!!! GEFELICITEERD!!!
Vanochtend samen met m'n vriend de cb test gedaan. Kunnen er nu echt niet meer omheen. Nu duimen dat alles op de goede plaats zit Gezien de test is het al minimaal 5 weken toch?
Klopt! Mooie bevestiging weer dit, nogmaals gefeliciteerd en geniet van dit mooie moment en de vele die nog gaan komen!
De puzzelstukjes vielen gisterenavond ineens op z'n plaats zei hij. We zijn er erg blij mee, ook al is het niet direct een bewuste keuze. Althans na zo'n korte tijd. Op termijn hadden we het sowieso gewild. Gezien mijn geschiedenis met IVF alleen niet verwacht, zeker niet met 2 maanden. Al was er nooit een aanwijsbare reden te vinden voor het niet zwanger kunnen worden.
Bijzonder hoor en fijn dat je zo snel en op een natuurlijke manier zwanger ben geraakt. Ben benieuwd hoe ver je echt bent... Succes!
Super zeg! Gefeliciteerd!! Ik heb zelf ook 3 jaar in medische molen gezeten met mijn ex en dat werd niks. Met mijn vriend zonder moeite 2 gezonde dochters mogen krijgen.