Ik ben zo bang dat het mis is. Sinds gisteren niet meer misselijk en vanochtend wat bloed met naar de wc gaan. Heb een nieuwe test gedaan en die is lichter dan die van donderdag. M'n borsten zijn ook veel minder vaak gevoelig Hoop dat ik van de week alvast een echo mag als het nog zin heeft überhaupt...
De bovenste is de test van afgelopen donderdag. De onderste is van vanochtend. Ze zijn beide met ochtendurine gedaan...
Ja dat klinkt inderdaad niet erg positief... Hopelijk snel een echo om duidelijkheid te krijgen. Sterkte!
Heel veel succes morgen. Misschien ter geruststelling, de eerste weken dat je zwanger bent kan je hcg-waarde nog best schommelen, kan dus zijn dat je net op een laag 'moment' hebt getest. Ik duim voor je!
Jaa echt no doubt! GEFELICITEERD! Ik heb ook een buurvrouw die jaren met haar ex kindjes probeerde te krijgen. Bij een nieuwe partner BAM gelijk raak en nog een tweeling ook! Geniet van je zwangerschap!
Dat klopt niet, hcg schommelt niet. Dat moet echt stijgen. De concentratie van je urine schommelt, dat kan het verschil verklaren tussen de testen.