ik had goeie hoop deze maand, maar vanmorgen was mn temp flink gedaald. betekent dit dat mn ongi eraan komt???? (deze maand voor het eerst aan het tempen dus nog niet helemaal op de hoogte). Vanaf de 11e januari had ik heel licht bloedverlies (paar druppels), die dagen heb ik dus niet getempt maar ben mijn tabel begonnen op de 14e
Jouw eisprong was op 26 januari. Vandaag zit je dus op 8 dpo. Het zou een onschuldig dipje kunnen zijn... een innestelingsdip.... of inderdaad de voorbode van een naderende ongi. Het blijft even afwachten helaas.
ben ook heel benieuwd wat mn temp morgenochtend is. in principe zou ik woensdag pas ongesteld moeten worden dus een temp daling voor menstruatie lijkt me niet logisch (maar goed soms werkt het lichaam ook niet logisch!! en voor het zelfde geld komt mn menstratie deze maand eerder). hoop natuurlijk morgen weer op een temperatuurstijging en dat het wellicht een innestelingsbloeding was! QUOTE="RoGiJuLi, post: 21246993, member: 50232"]Jouw eisprong was op 26 januari. Vandaag zit je dus op 8 dpo. Het zou een onschuldig dipje kunnen zijn... een innestelingsdip.... of inderdaad de voorbode van een naderende ongi. Het blijft even afwachten helaas.[/QUOTE]
vanmorgen weer 36,6. dus weer iets hoger. heb wel wat ongigevoel-krampjes! ben benieuwd de komende dagen!
vanmorgen 36,7 dus er zit wel een stijgende lijn in. In principe morgen ongesteld worden!! wel ongi krampjes en zag net een ieniemini beetje bruin bloed. afwachten maar weer!
Spannend. Ik hoop voor je dat het bij dit kleine beetje bruin blijft! Zolang je temperatuur niet daalt, is dat positief toch?
Net op het toilet roze/rood bloedverlies, niet heel veel, maar toch zou dat dan toch (begin van) ongi zijn? Is toch raar als m'n temperatuur de afgelopen 3 dagen gestegen is, of niet? Bij mijn andere zwangerschappen had ik ook rond nod een paar dagen (vrij heftige bloedingen. Zo erg zelfs dat ik dacht dat ik gewoon ongesteld was. Ben benieuwd wat m'n temperatuur morgen is. Als die weer rond de 36.4 zit dan weet ik dat we helaas weer door gaan naar de volgende ronde!!