Ben ik een hypochonder???

Discussie in 'De lounge' gestart door bibaboe, 30 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Jeetje, wist niet dat ik hier ook nog verantwoording af moest leggen zeg!

Nee, ik ben nog niet bij de huisarts geweest voor een verwijzing. Dit kan bij onze huisarts namelijk niet alleen via telefoon, maar hij wil je dan ook zien. En daar heb ik nog niet de gelegenheid voor gehad.

Ergens in de loop van de week zal ik bellen.

2. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Wat erg dat je vader ook zo ziek is.

Knap van je dat je een verwijzing gevraagd hebt. Ik vind het heel moeilijk, en het voelt een beetje als falen, maar als ik deze week in de gelegenheid ben, dan ga ik ook bellen.

Heel veel sterkte met alles dat nog op je pad gaat komen...

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Zo voelt het bij mij ook, maar nu heb ik een afspraak gemaakt en voel ik me opgelucht:)

4. misa

misa Niet meer actief

Je faalt echt niet. Sommige mensen gaan zolang door, gaan over grenzen van zichzelf, maken heftige dingen mee en dan is de maat gewoon vol. Ik denk ook dat je klachten voortkomen uit de moeilijke tijd. Iedereen uit dat anders.

En een mw die zegt dat je slecht te behandelen ben omdat je zo goed weet waar je probleem ligt?? Nooit meer naar toe gaan. Voor echt serieuze problemen zou ik ook zeker een psycholoog benaderen.
    Ik heb ook hulp gehad bij mijn burn out en nu gaat het toch nog niet zoals ik graag zou willen. Dus ik heb nog weer hulp gezocht. Weer naar de ha voor een verwijzing geweest. Ik kom er momenteel al regelmatig dus ik voel me erg zeurderig. Ik ben er voor schimmelinfecties geweest, eczeem/schimmel aan de hand, knobbeltje in de borst, schildklier, burn out (vooraf meerdere malen) en nu weer om naar een psych te gaan... Maar mijn ha vertelde me dat je soms gewoon fases in je leven hebt dat het niet zo lekker loopt en dat er vanalles ontstaat waarvoor je weer langs de ha moet. Is niet anders. Heel fijne reactie dus!

Dus ik zou het ook echt doen: het is juist knap dat je het ziet en er wat aan wilt doen!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bibaboe Je hoeft zeker geen verantwoording af te leggen. Ik denk alleen dat een hoop mensen zich afvragen hoe het met je gaat? Alleen maar goedbedoelde belangstelling, hoor! ;)

Deel Deze Pagina