Echo 5 weken, wat te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jesz, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesz

Jesz Lid

24 nov 2012
    20
    0
    0
    Na mijn miskraam zijn we eindelijk weer in blijde verwachting. Wel ben ik erg onzeker.
    Daarom mocht ik deze week al voor een echo in het ziekenhuis komen. Ik ben 5 weken.
    Alleen nu zit ik met de vraag, wat is er precies te zien op de echo foto? Is het zwarte rondje het zakje en dat hele lichte witte wat erin zit al het vruchtje?
    Hopelijk weet iemand het antwoord..

Bijgevoegde bestanden:

2. My boys

My boys Actief lid

3 jun 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zagen ze het vruchtzakje... Verder niet veel. Pas bij een echo van 7.5 weken zagen we duidelijk zen vruchtje met hartactiviteit ;)

3. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik heb 2 weken geleden bij 5+4 echo gehad bij de gyn. je zag vooral een vruchtzakje. Eigenlijk net als bij jou. Het is nog maar een mm groot bij 5wkn, voor meer moet je toch echt langer wachten. Ik mag overigens bij 8wkn voor de volgende echo. Mijn gyn zei dat het er wel goed uit zag, qua grootte en dat het op de goede plek zit. Verder kun je er weinig over zeggen zo vroeg.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het zwarte is idd het vruchtzakje. Ik zie er bij jou echter nog niets iets inzitten, maar als je zegt dat er iets wits zit, dan zou dat zeker een beginnend vruchtje kunnen zijn.
    Op dit termijn zie je meestal niet veel meer dan dit...

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mee eens!
    Bij mij zag je met 6wk een inimini puntje zitten.
    De week erop een kloppend hartje;)

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hebben ze dat bij de echo niet uitgelegd dan?

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Bij mijn zag het er net zo uit met 5wk. Leeg klein vruchtzakje. Met 8 weken kindje van 1,5 cm :)

8. Jesz

Jesz Lid

24 nov 2012
    20
    0
    0
    Nee ik ben door de zenuwen het vergeten te vragen. Ze zei wel, als je goed kijkt is er iets zichtbaar.
    Toen ik thuis was dacht ik dus dat lichte witte rondje erin al het kindje zou zijn, alleen lees ik nu dat dat met 5 weken nog niet te zien is.
    Over ander halve week mag ik weer voor een echo. Hoop zo dat het kindje dan wel te zien is!

Wat is dat zwarte eromheen dan. Als dat licht witte het vruchtzakje is?

9. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Het zwarte is het vruchtzakje en het witte is waar je kindje de eerste tijd voeding uithaalt. Pas na een paar weken gaat de placenta vormen, waarna dat witte verdwijnt en je placenta het overneemt.

Deel Deze Pagina