Ben ik een slechte moeder; bij 3 mnd naar kdv?!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door ettol, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Ik vind je echt geen slechte moeder! Er moet nou eenmaal gewerkt worden. Hier ook na drie maanden weer aan t werk gegaan. Zoontje hoefde dan wel niet naar een kinderdagverblijf hadden t geluk dat we t konden regelen met opa's en oma's. Maar ook ik voelde me er eerst niet fijn bij. Denk dat t een normaal gevoel is wat de meeste moeders hebben.

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier ook al twee kinderen vanaf 3 maanden naar KDV en straks weer een. Ik vond het alleen bij de eerste moeilijk. Ze zijn nu zo gewend. Wel heeft mijn zoon periode gehad van 2/3 maanden rond zijn 3e verjaardag dat hij niet meer wilde. Heeft mijn dochter nu, maar dat gaat ook over. Zodra je weg bent hebben ze het er super naar hun zin en ze spelen met anderen. Wat voor mij ook belangrijk is, daar mogen ze zich echt uitleven, ik ben thuis nogal netjes, dus vind het wel fijn voor ze dat ze daar lekker mogen spelen en ze leren er veel van.

3. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.028
    3.274
    113
    Vind je je partner een slechte vader omdat hij zijn kind naar het KDV laat gaan?

Nee?

Dan ben jij dus ook geen slechte moeder!!

( Mijn kinderen waren alledrie russen de 3 en de 4 maanden toen ze voor twee dagen per week naar het kdv gingen...)

4. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook gaat mijn dochter al vanaf 3 maanden naar het KDV (3 dagen per week). Heb me eigenlijk ook niet schuldig gevoeld moet ik zeggen. Zij weet er zelf toch niks meer van als ze ouder is hahaha

Deel Deze Pagina