Jaja lekker vroeg misschien maar zat nu al te mijnmeren over de warme zomer en dus ook over de vakantie. Willen van het zomer waarschinlijk wel weg en dan graag naar een vakantiepark in eigen land. Weten jullie misschien namen van kindvriendelijke vakantieparken? kan ik brochures bestellen en alvast lekker dagdromen.
Center Parcs Roompot vakanties eeeeehhh...ik denk ik noem er zo wel even een paar op maar das nog even moeilijk haha oh ja, Landal Greenparks ook nog!
Succes verzekerd en goedkoop (zelfs in de zomervakantie kinderkorting) is vakantiepark De Schaapskooi in Epe (Veluwe). Overal dichtbij en kindvriendelijke chalets. Echt erg leuk.
dank jullie wel Ja ik ga ook even googelen altijd handig inderdaad. Was ook benieuwd naar parken waar jullie goede ervaringen mee hebben als wat molletje 81 reageerde.
Land van bartje, kuierpad tien prinsenmeer (daar gaan wij heen) Marveld recreatie (die is echt heel leuk, ook voor iets oudere kinderen) Allemaal ontzettend leuke vakantieparken (alleen prinsenmeer weet ik nog niet, want daar gaan we dus van de zomer heen) Betaalde voor de prinsenmeer bij vrijuit 335 voor 2 weken eind juni in het kindvriendelijke 6 pers. huisje.
Het prinsenmeer schijnt geweldig leuk te zijn voor kinderen. en vaak zijn er ook via vakantieveilingen.nl bungalows te huur daar voor kleine prijsjes
Aquastate in bruinissen. Maar dan wel aquastate en niet aquadelta, zelfde park maar wereld van verschil in huisjes...
Moest bij jouw antwoord wel lachen. Zijn ook in beide parken geweest en idd een wereld van verschil. hihi Nooit meer aquadelta..
heb gelijk wat brochures aangevraagd en websites bekeken van jullie tips! Kom al echt in de vakantiestemming heerlijk! is het recreatiepark prinsenmeer? heb net een brochure hiervan aangevraagd.