foto's verwijderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cilia, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    n.a.v. het verhaal benthe zijn er mensen die hun foto's van de site halen,
    zou dat echt nodig zijn? zou het wel jammer vinden om niet meer te showen met mijn meisje.
    wat vinden jullie?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik laat mijn foto's gewoon staan hoor... Vind het veel te leuk om te showen met Joris! :D

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik verwijder ze ook niet hoor... Iedereen herkend Iman toch direct ;) :)

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik laat mijn foto`s ook staan

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb mijn moppie ook uit me album gehaald.
    Wil dus echt NIET dat die foto wordt gebruikt voor zulke ziekelijke mensen.

Ben alleen een beetje (heel erg) bang dat mensen nu ook aan mijn verhaal gaan twijfelen.

Maja that's me, de altijd even onzekere melissa ;)

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dat denk ik ook ja! Iman heeft ook zo'n lekker koppie! :D

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik laat mijn foto's ook staan hoor !

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

DOE NORMAAAAAAAAAAAAL!
    Wie aan jou verhaal durft te twijfelen komt aan mij hoor! :evil:

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi.
    Nou ja dat zal ook wel niet gebeuren.

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik laat ze staan, en op haar site ook. Ik wil mijn verhaal graag delen en ben zo trots op onze dame!
    En tja.. het zijn van die foto's die ze had kunnen gebruiken...
    Maar ik probeer maar van het goede in mensen uit te gaan.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    eigenlijk moeten we dat ook allemaal doen he.
    misschien als het allemaal weer een tijdje achter de rug is zet ik de foto ook wel weer terug hoor.
    en als deze zwangerschap goed verloopt, kan ik het vast ook niet laten om dan mijn wondertje met jullie te delen ;)

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Lieve schat,dat zal echt niet gebeuren hoor,niet vab die rare dingen in je hoofd halen he ;) Dikke knuffel voor jou ;)

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik laat mijn foto's ook gewoon staan hoor.

14. Niet meer actief

je foto's eraf halen heeft echt geen zin, want dit soort fake verhalen gebeurt al net zo lsngs als internet bestaat..
    Mischien zijn jouw foto's al drie jaar geleden gebruikt voor zo een soort verhaal, ergens in amerika of zo...
    Ik kan er niet wakker van liggen als mijn foto's voor zoiets gebruikt worden, het is zielig ja maar goed, wie weet wie nog meer allemaal jouw foto's in zijn pc heeft staan..

ps er is ook een site waar vieze mannetjes geilen op borstvoeding gevemde moeders, ze halen foto's van kind aan moeders borst ook hier van zulke forums af...
    of zwangere buiken daar geilen er ook veel op, wie weet staat jouw foto er wel bij..

Ik heb ooit eens die link gekregen van iemand anders en idd er stonden allemaal foto's op die gewoon van het internet geplukt waren, en waar mannen dan naar kwamen kijken voor "wat opwinding".. :rolleyes:

Ach ja , it's the world wide web (www)

15. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik denk ook idd dat we nu niet allemaal paranoide moeten gaan worden :)

anders moet je gewoon je pc het raam uitgooien want dan kunnen ze alles wel van je gebruiken of tegen je gebruiken

laten we in godsnaam nuchter blijven denken :)

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind het heel erg dat sommige mensen niet meer hun kindjes durven te showe maar kan het wel begrijpen. ik laat straks me meisje hier echt wel zien en als andere mensen er misbruik van maken dan zou ik hier waarschijnlijk toch nooit achterkomen en dan heb ik toch me trots getoont.

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Het heeft m.i. niets met nuchterheid te maken. Het heeft te maken met het feit dat mensen aan een heel prive iets kunnen komen, n.l. de foto van je kind. Andermans spullen daar blijf je van af, en misbruik van de foto van mijn kind lijkt mij echt verschrikkelijk. Voor mij is er dus maar optie. Alle foto's gaan weg behalve 1 vrij onduidelijke babyfoto. Jammer maar helaas.

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik ook niet, als er mensen zijn die dat doen, dan achterhaald de waarheid dat ook wel vroeg of laat. Wel let ik op dat ik geen foto's plaats die door viezerikken gebruikt kunnen worden, als iemand mijn zwangere buik ergens op een site wil zetten om geil van te worden, whatever... maar ik plaats geen blote billenfoto's van mijn kindje voor soortgelijke viezerikken, want daar gruwel ik wel van.

Overigens dacht ik dat er ook een paar meiden zijn die hun foto's verwijderd hebben niet om het 'Benthe' verhaal, maar om andere redenen ;)

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    :thumup:

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dat dacht ik dus ook. ;)
    Ik heb ze er ook afgehaald, maar eigenlijk is het van de zotte. Ik wil graag showen met mijn lekker mannetje, maar ben ook bang dat de foto's dan mss voor zo'n zieke grap worden gebruikt.
    Je zal er maar achterkomen dat iemand de foto's van je kindje(s) heeft gebruikt. :x

Ik heb er eigenlijk nooit bij stil getaan, ben denk ik te goed van vertrouwen. [-(

Deel Deze Pagina