Weten jullie hoe lang het duurt voordat babyvet weer een beetje gaat verdwijnen? Ik bedoel hoelang lopen de kleintjes dan ongeveer? Mijn zoontje heeft best wel dikke billetjes en ik ben best wel bezorgt dat hij niet te zwaar is en zo. Hij loopt nu ongeveer een dikke maand los. Alvast bedankt voor jullie reactie. groetjes Jootje
Heerlijk toch een kind met babyvet! Maar als hij eemaal meer gaan rennen ed gaat het er vanzelf vanaf...
Zou me er niet druk om maken! Lekker die spekbeentjes.... Trekt vanzelf wel weer bij als hij meer gaat bewegen.
Ik heb een neefje met lekkere spek billen. En hij had ook de heerlijkste hamsterwangen. Die zijn er een beetje af al. Maar meid das toch alleen maar lekker? Maak je niet druk. Gaat er vanzelf wel af hoor.
ik weet het... ik ben een overbezorgde moeder. ik ben soms een beetje bang dat hij te veel krijgt hij is namelijk dol op eten en drinken
Tja, zolang hij normale hoeveelheden eten krijgt en niet allerlei snoep en koek, zou ik me niet te druk maken. Als je hem wel meerdere malen per dag snoep of koek geeft, zou ik daarin echt wel wat minderen: 1 snoepmomentje per dag is echt wel genoeg en ik zou zelf liever fruit geven dan snoep/koek... Maar goed, weet niet wat hij allemaal eet natuurlijk: dat schrijf je niet,
's morgens een bordje dreumes muesli halverwege de ochtend 1a2 stuks fruit 's middags 2 boterhammen halverwege de middag 2 halve bekers diksap en een koekje 's avonds warm eten en een toetje
Hier een mama die stiekem een beetje jaloers is op mama's met kindjes met dikke billetjes en spekbeentjes. Je geeft hem zeker niet te veel te eten, dus maak je geen zorgen. Geniet er van!
Onze Jesse kan sinds een weekje of zes kruipen, en wordt steeds wendbaarder en sneller, en echt, ik kan al zien dat hij minder spek aan z'n beentjes heeft! Ze waren dan ook wel heel erg spekkie hoor, maar ik vind het niet erg. Onze oudste zoons waren ook zo mollig, en dat zijn nu twee lange magere slungels. Wel een voordeel is dat zeg, dat ik al twee grote kinderen heb. Dan maak je je niet meer zo gauw bezorgd om het één of ander. Ik weet toch al wel dat het allemaal fases zijn. 't Gaat allemaal weer over.