Pff lig je twee uurtjes op bed (nog niet eens) en al 4 x geprikt door neefje/nichtje (mug). Man ook paar keer. Wat kunnen we er tegen doen dat ze uit de slaapkamer blijden? Iemand tips?!
Tja, open deur, maar het enige dat werkt is alles potdicht jouden, of goede horren plaatsen. Om niet geprikt te worden helpen die witte rollers van jaico bij mij altijd wel goed. Alleen die overigens, andere merken doen bij mij niets. Maar... Neefjes..? Ik snap m niet, is dat dialect of zo?
Een lamp aandoen op een andere kamer? Hopelijk is de magie van het licht interessanter als de geur van jullie bloed.
Een halve citroen goed inkerven en op een schoteltje op een nachtkastje doen. Works all the time Haha ik heb Oma weet raad ge-bookmarked)
Hihi een noorderling Wij hebbem zo'n verstuiver in iedere kamer in het stopcontact dat werkt heel goed.
Ik denk er komt een verhaal over de dramatisch slecht opgevoede kinderen van broer of zus die de hele tent afbreken ofzo haha. Jezelf insmeren met iets met deet. Lavendelolie naast je bed zetten schijnt te helpen. Horren voor je ramen.
Horren plaatsen en desnoods een katoenen klamboe er nog bijkopen. Wij hebben overal horren en het scheelt enorm!
Veel koffie drinken denk ik. Ik drink zo'n 15 kopjes per dag en heb nog geen muggenbultjes. Ramen staat 24/7 open. Bloed zal wel niet smaken
Als mijn neefje me zou steken komt de politie hem halen hoor :O Nee ik vrees dat je gewoon pech hebt. Sommige mensen worden altijd gestoken en sommige nooit.
Niet specifiek voor friesland hoor! Hier is het ook een normaal woord (voor de mensen die dialect spreken tenminste)
Haha ik had er serieus nog nooit van gehoord... En dat dat TS een paar hele vervelende neefjes had. Goede nieuws is dus dat je ervanaf kan komen, met vervelende neefjes is dat vaak wat lastiger Deet werkt hier goed En zo'n ding voor in je stopcontact met een (bijna geluidsloos) toontje die muggen niet zo leuk vinden.