In ons geval zou een dergelijk voorstel van mijn ouders komen, mijn schoonmoeder woont namelijk bij ons in huis Ik heb nog geen eigen kind, dus ik weet niet goed wat ik zou vinden. Ik denk dat ik het prettig zou vinden om de ochtend thuis te zijn, met kadootjes op bed en dat ik het daarna prima zou vinden om naar opa en oma te verkassen. Maar misschien voel ik dat wel heel anders als ik zelf een kind heb...
Euhmmm...het wordt donderdag en vrijdag mooi weer, zaterdag en zondag regen en 20 graden . Dus ik zou het gewoon bij jou thuis vieren
Een grote tuin met zwembad?! Lijkt mij heerlijk!! Maar als jij je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen.
Je bent absoluut géén zeikerd! Lekker thuis vieren! Zou me (wat al eerder gezegd is) ook verantwoordelijk voelen voor de troep daar en daarbij kan het ook nog niet op je eigen manier? Zou je schoonouders hartelijke bedanken voor het aanbod, het is natuurlijk wel lief aangeboden. Maar dat je vindt dat je de verjaardag van je dochter thuis hoort te vieren. Het draait deze dag niet om de oudere neefjes en nichtjes, maar om je dochter!! En de weersverwachting voor het weekend is inderdaad regen ... dus een zwembad ben je dan ook niet meer nodig.
Je bent geen zeikerd hoor. Ik zou het ideaal vinden om het in een grote tuin met Zwembad te doen, maar als jij het gewoon thuis wilt doen is dat toch prima?
Dat is ook weer zoiets. Bij een ander moet je de troep gelijk (mee helpen) opruimen. Thuis kun je als je het helemaal zat bent zeggen, het is mij best ik ruim het morgen wel op!
Ik zou het gewoon bij de oma doen. Niet voor de troep hoor, maar gewoon omdat ik daar oma blijkbaar een plezier mee doe. Ik zie het zo: wij zien onze kleinzoon elke dag. Zij niet. Ze willen er iets speciaals van maken. Ach, dat mag toch? Als je goed afspreekt hoe jij bepaalde dingen wenst (bijvoorbeeld dat jij de taart mag maken of zo) en je gaat mee helpen versieren (met de versiering die jij wil) is dat toch prima? Ik begrijp het probleem eigenlijk niet.
Ik vind je absoluut geen zeikerd ! Zou het zelf ook gewoon thuis willen vieren . T zijn mijn kindjes en dan vier ik de verjaardagen lekker in hun eigen huis op onze eigen manier .