Ben ik een zeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Love14, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat herken ik wel met kleding aan dan! Ik ben ook hartstikke trots op mijn buik en trek bewust "strakke" jurken aan

2. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben niet eens zwanger en heb er al moeite mee wanneer mijn partner naar 'hun' zwembad wil gaan. Het is vaste prik dat zijn gehele familie en vriendenkring altijd in dát specifieke zwembad zit. Wanneer men gaat zwemmen, zit iedereen daar. Ze hebben geen stamkroeg, nee, ze hebben een stamzwembad.

En ik vind het én een vreselijk zwembad én al zou ik er wel naartoe willen, wordt je gelijk in vol ornaat aanschouwd door iedereen waarvan je niet zou willen dat ze je in badpak zagen. Ik was er 2 jaar geleden zo ingetuind. Ik had mijn schoonouders nog maar 1x ontmoet. Daarna vroeg mijn partner: ga je mee zwemmen? Zonder mij verder in te lichten. Mijn hemel... Pfffffffff. Ik heb de HELE familie en vriendenkring gezien, die dag, in mijn badpak.

Nou ja, het is wel handig als je een ander zwembad uit wil kiezen... Je weet in ieder geval zeker dat daar nooit iemand zit. Het nadeel is dat als je vriend/neef uitnodigt om mee te gaan zwemmen dat het antwoord altijd standaard nee is als het een ander zwembad betreft. Het is dát zwembad, anders niks.

Nou ja, lang verhaal kort; nee, je zeurt niet. Ander zwembad of anders niks :D

4. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat iemand hetzelfde heeft haha

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Snap het wel hoor meis. Maar je vriendin kan toch ook met een beetje met je gevoel mee gaan en gaan jullie toch gewoon ergens anders heen?

6. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha oh jee lijkt mij ook helemaal niks!! En zeker niet als je van te voren niks weet.. Ik zou denk continu met een handdoek over mij heen zitten.

7. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat vind ik stiekem ook een beetje..

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow Joycey, je zou bijna gillend gek weg gerennen zijn. Tenminste ik en denk dat ik zou zeggen: Ben ongi geworden .. we moeten weer gaan :D

9. Mv6

Mv6 Actief lid

9 jun 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook niet superslank maar zeker na alle kinderen zie ik er niet bepaald of zeg maar absoluut niet als doutzen kroes uit

Maar serieus dames?? Je bent zwanger je hebt dus een man die jou mooi vindt....en je vraagt je af wat een ander denkt? Oke..stel nou dat iemand denkt zoooooooo die is mooi en slank en knap!! Dan zeg jij ik heb al een man dus geen interesse;) en als mensen kijken en denken zoooooo die is dik zeg jij : mijn man vindt t prima!

Kortom wat zou het verschil maken tussen wat anderen denken?
    Wat maakt het uit wat iemand over jou denkt behalve je man je kind en jezelf..

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou me daar echt geen donder van aantrekken. Maar als jij geen zin hebt in roddeltantes gaan jullie toch lekker naar een ander zwembad.

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik denk dat het echt alleen met jezelf te maken heeft, een kronkel in je eigen hoofd (bij degene die zich ongemakkelijk voelt)
    Ik heb die kronkel ook, ik heb ondergewicht, geen borsten en ik durf ook niet te gaan zwemmen, helemaal niet zelfs :( en toen ik zwanger was durfde ik dat wel dus ik heb het echt andersom dan ts

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik voel me normaal ook niet prettig in bikini, maar ga dan wel. In kleren (strakke ) voel ik me zelfs niet echt prettig.

Nu ben ik dus ook zwanger en met kleren super trots. Zonder kleren echt niet. Zit onder de striae echt enorm, en daar schaam ik me gewoon voor. Daarom ga ik liever ook niet,

Ik snap jou dus heel goed !!

13. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik vind je geen zeur en als jij het ben ben ik het ook;).
    Zal vast in je hoofd zitten maar dan nog? je hoeft toch geen dingen te doen die je niet prettig vindt? Zeker niet wanneer er een andere oplossing (ander zwembad) is.

Iemand of iedereen kan het je honderdduizend keer vertellen,als jij je niet fijn voelt lekker niet doen!

ga je nog zwemmen?:)

14. Tja.. In dit topic zijn er een hoop mensen die dit zeggen, maar als er een topic wordt geopend over modeflaters of iets in die richting, zijn er tig mensen die lachen om een foto van een vrouw in een bikini (of juist een badpak, whatever), omdat ze vinden dat ze (iets) te dik is voor een bikini, omdat dat badpak er niet uitziet, of om iets anders wat zij verzinnen. En natuurlijk moet je daarboven staan, maar er zijn duizenden vrouwen die dat nu eenmaal niet kunnen.. Lijkt me niet meer dan logisch dat je, als je onzeker bent, niet zo gemakkelijk kunt denken en dat allemaal kunt negeren, alleen omdat je man je wel mooi vindt..

Als het in het geval van TS simpel opgelost kan worden door naar een ander zwembad te gaan, wat is dat dan voor moeite? Volgens mij heeft iedereen dan een veel leukere dag..

15. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik sluit me helemaal aan bij Shaddixxx.. Als jij je er niet prettig bij voelt, niet doen! Ik voelde me met 17 weken al niet prettig op vakantie.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja dat wilde ik ook. Maar mijn partner heeft mij letterlijk bij zijn moeder gedumpt en is zonder wat te zeggen met zijn vrienden gaan zwemmen. En het ergste is nog dat ik nog ben gaan zoeken samen met zijn moeder maar dat hij gewoon spoorloos verdwenen was in de drukte en bedrijvigheid van het zwembad (en de 3 verschillende baden). Het heeft zeker een anderhalf uur geduurd voordat hij weer eens was opgedoken.

Ik was letterlijk zo perplex dat ik gewoon braaf ben blijven zitten en leuk heb gedaan; maar ik ging die dag echt 1000x dood :p Mijn partner mag er de rest van zijn leven voor boeten, gna gna gna :cool:

17. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind het wel een beetje overdreven :) je bent zwanger en ik kan mij niet voorstellen dat iemand dan denkt dat je er niet uit ziet. En zo wel, ja boeien.

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje ;) Haha daar sta je dan bij vreemden voor jou doende. Brrr niks voor mij. Ben zelf al snel verlegen.

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoe is het afgelopen?

20. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames ik ben net terug van een dagje strand en zijn dus niet naar het zwembad gegaan en het was hartstikke gezellig!
    Ondanks alle maatregelen toch een beetje verbrand(lees: spierwit) dus tijd voor een lauwe douche en aftersun.

Hopelijk zijn jullie ook een beetje de dag doorgekomen met het warme weer

Deel Deze Pagina