Vorige week ik mijn vriend op stap geweest. Ik heb later foto's gezien dat hij met een meisje aan het dansen was (schuren) Ik heb hem daar mee geconfronteerd en hij zij dat het niks betekende. Maar ik weet niet of ik het kan geloven dat er verder niks is. Ik zit hier heel erg mee en voel me er erg rot om. Al 2 dagen niet kunnen slapen en eten. Als ik het er met hem over hebt. zegt ie dat hij alleen van mij houd. Maar hou weet ik nou dat hij er verder geen contact meer mee heeft? Ik weet zijn wachtwoord van facebook en telefoon niet dus kan hem ook niet controleren. Vind het ook niet leuk dat het nodig zou moeten zijn Dan het volgende. Morgen wil hij weer met dezelfde groep op stap. Ik heb besloten dat ik mee ga omdat ik hem niet weer alleen wil laten. Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in. Ik ken heel zijn vriendengroep niet en weet ook niet hoe ik me dan moet gedragen. Ik ben op zich best wel verlegen. Maar wil ook niet overkomen als een saaie doos. Het is op de Gentse feesten dus er word ook veel gedanst. Maar ik weet niet of ik dat dan wel durf. Ik heb het gevoel dat ik me tegen over dat meisje moet bewijzen dat ik veel leuker ben. Niet leuk dit allemaal Gelukkig dat ik toch nog even ergens mijn verhaal kwijt kan.
Lekker thuisblijven en je vriend vertrouwen.. Als hij zegt dat het niks betekende kun je hem toch gewoon geloven? Of heb je een reden om hem te wantrouwen? Als ik ga stappen dans ik ook gewoon met mannen, lekker boeiend..
Ik herinner dit topic nog van je http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/451466-probleem-partner.html Ik zou me dus ook zorgen maken aangezien ik als buitenstaander al twijfels heb over jullie relatie, klinkt niet echt gezond
Met je pielemoos tegen een meisje der kont aan rijden/schuren. Vind ik heel wat anders dan "gewoon" dansen en zou ik niet pikken van m'n man waarmee ik een baby had van 8 maanden. @mamaR: zou jij dit dan niet erg vinden dat schuren?
ehm ik heb maar even je andere topic gelezen , ik zou even een goed gesprek met vriendlief aangaan als mijn kerel zoiets zou doen of het nou niks te betekenen had of niet , moven!
Nou sorry hoor maar schuren en dansen vind ik een heel verschil! Ik dans ook met andere mannen (als ik ze ken) en mijn man is hier vrij in en doet dit ook wel eens (op onze bruiloft zelfs nog) Maar hij moet niet met iemand gaan schuren of heel zwoel gaan dansen en daar heb ik ook totaal geen behoefte aan... Ik zou dit dan ook niet accepteren en me er net zo rot over voelen als jij doet. Heb alleen geen idee hoe ik het op zou lossen want ik zie mijn man dit helemaal niet doen. Hij gaat amper uit en zo wel dan is het meer een bar-hanger dan danser... Ik wens je daarom heel veel succes en kijk voor jezelf hoever jou grens gaat hierin...
Nou idd.. Schuren? Dat lijkt me niet iets wat je doet wanneer je een vriendin hebt. Is gewoon een manier om de ander op te geilen. "Het had niks te betekenen" zou er bij mij dan ook absoluut niet in gaan..
Haha, ieuww! Ik mag hopen dat ie zijn broek aan houdt! Zou ik niet pikken van mijn vent. Hij mag alleen tegen mijn kont aan rijden! Echt veel te intiem!
ik zou dit ook niet pikken.hoe mooi het ook is om iemand te vertrouwen,té goed vertrouwen is (volgens mij)naief. misschien lelijk om er zo over te denken maar zo denk ik er nu eenmaal over.mede door(slechte) ervaringen hoor. sterkte in elk geval,helemaal niet fijn
Waarschijnlijk heb ik in mijn eerste post een beetje gemist wat schuren precies is, haha. Ik dacht dat het gewoon een beetje tegen iemand aan dansen was
Noooo way! Die van mij mocht de rest van z'n leven tegen z'n niets-betekenende dansvriendin aan blijven schuren, maar dan wel zonder mij in zijn leven.
Mijn hemel, het is maar dansen! Als mijn man zich daar druk om zou maken zou ik hem voor gek verklaren en visa versa. Als hij nou stond te zoenen oké maar dit is toch helemaal niks? Maar goed, als ik je andere topic lees denk ik dat jullie heel wat meer discussiepunten hebben...
Hier zou dat absoluut niet nog eens gebeuren, word er zo kwaad van. Beetje dansen ok, maar schuren no way :x Kun je niet mt vriendinnen naar dezelfde tent gaan?
Jij vind het okay als je vent met z'n lul tegen een ander staat aan te schuren? Tsja, dat vind ik dan weer gek..
Echt sneu, ik ben 24 en heb dus duidelijk geen idee wat schuren is...... Ik dacht nog wel dat ik zo hip en modern was