Wil eventjes wat kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door speentje2012, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Vorige week ik mijn vriend op stap geweest.
    Ik heb later foto's gezien dat hij met een meisje aan het dansen was (schuren) Ik heb hem daar mee geconfronteerd en hij zij dat het niks betekende.

Maar ik weet niet of ik het kan geloven dat er verder niks is. Ik zit hier heel erg mee en voel me er erg rot om. Al 2 dagen niet kunnen slapen en eten. Als ik het er met hem over hebt. zegt ie dat hij alleen van mij houd. Maar hou weet ik nou dat hij er verder geen contact meer mee heeft?

Ik weet zijn wachtwoord van facebook en telefoon niet dus kan hem ook niet controleren. Vind het ook niet leuk dat het nodig zou moeten zijn

Dan het volgende.
    Morgen wil hij weer met dezelfde groep op stap.
    Ik heb besloten dat ik mee ga omdat ik hem niet weer alleen wil laten.
    Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in.
    Ik ken heel zijn vriendengroep niet en weet ook niet hoe ik me dan moet gedragen. Ik ben op zich best wel verlegen. Maar wil ook niet overkomen als een saaie doos.
    Het is op de Gentse feesten dus er word ook veel gedanst. Maar ik weet niet of ik dat dan wel durf.

Ik heb het gevoel dat ik me tegen over dat meisje moet bewijzen dat ik veel leuker ben.

Niet leuk dit allemaal

Gelukkig dat ik toch nog even ergens mijn verhaal kwijt kan.

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Lekker thuisblijven en je vriend vertrouwen.. Als hij zegt dat het niks betekende kun je hem toch gewoon geloven? Of heb je een reden om hem te wantrouwen?

Als ik ga stappen dans ik ook gewoon met mannen, lekker boeiend..

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
  4. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Wat is schuren? ...Schuifelen? Of ben ik een ouwe doos nu :(

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Met je pielemoos tegen een meisje der kont aan rijden/schuren.

Vind ik heel wat anders dan "gewoon" dansen en zou ik niet pikken van m'n man waarmee ik een baby had van 8 maanden.

@mamaR: zou jij dit dan niet erg vinden dat schuren?

6. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    oh god , wat een uitleg schoot gelijk in een deuk!:)

7. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ehm ik heb maar even je andere topic gelezen , ik zou even een goed gesprek met vriendlief aangaan als mijn kerel zoiets zou doen of het nou niks te betekenen had of niet , moven!

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Nou sorry hoor maar schuren en dansen vind ik een heel verschil! Ik dans ook met andere mannen (als ik ze ken) en mijn man is hier vrij in en doet dit ook wel eens (op onze bruiloft zelfs nog) Maar hij moet niet met iemand gaan schuren of heel zwoel gaan dansen en daar heb ik ook totaal geen behoefte aan...

Ik zou dit dan ook niet accepteren en me er net zo rot over voelen als jij doet. Heb alleen geen idee hoe ik het op zou lossen want ik zie mijn man dit helemaal niet doen. Hij gaat amper uit en zo wel dan is het meer een bar-hanger dan danser... Ik wens je daarom heel veel succes en kijk voor jezelf hoever jou grens gaat hierin...

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Nou idd.. Schuren? Dat lijkt me niet iets wat je doet wanneer je een vriendin hebt. Is gewoon een manier om de ander op te geilen. "Het had niks te betekenen" zou er bij mij dan ook absoluut niet in gaan..

10. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Haha, ieuww! Ik mag hopen dat ie zijn broek aan houdt! Zou ik niet pikken van mijn vent. Hij mag alleen tegen mijn kont aan rijden! Echt veel te intiem!

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik zou dit ook niet pikken.hoe mooi het ook is om iemand te vertrouwen,té goed vertrouwen is (volgens mij)naief.
    misschien lelijk om er zo over te denken maar zo denk ik er nu eenmaal over.mede door(slechte) ervaringen hoor.
    sterkte in elk geval,helemaal niet fijn :(

12. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Waarschijnlijk heb ik in mijn eerste post een beetje gemist wat schuren precies is, haha. Ik dacht dat het gewoon een beetje tegen iemand aan dansen was ;)

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zou ze piemel breken, dan danst die even niet meer ;)
    En zelf lekker thuis blijven...

14. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zou het ook niet leuk vinden maar als er geen vertrouwen is krijg je nog een zwaar leven denk ik zo

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Noooo way! Die van mij mocht de rest van z'n leven tegen z'n niets-betekenende dansvriendin aan blijven schuren, maar dan wel zonder mij in zijn leven. ;)

16. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    lol:)

17. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Mijn hemel, het is maar dansen! Als mijn man zich daar druk om zou maken zou ik hem voor gek verklaren en visa versa. Als hij nou stond te zoenen oké maar dit is toch helemaal niks?

Maar goed, als ik je andere topic lees denk ik dat jullie heel wat meer discussiepunten hebben...

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier zou dat absoluut niet nog eens gebeuren, word er zo kwaad van. Beetje dansen ok, maar schuren no way :x
    Kun je niet mt vriendinnen naar dezelfde tent gaan?

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jij vind het okay als je vent met z'n lul tegen een ander staat aan te schuren? Tsja, dat vind ik dan weer gek..

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Echt sneu, ik ben 24 en heb dus duidelijk geen idee wat schuren is......
    Ik dacht nog wel dat ik zo hip en modern was :$

Deel Deze Pagina