hahaha gelukkig..... fijn om te lezen dat veel meiden zo zouden reageren. kom ik toch niet helemaal van een totaal andere planeet hihihiihihii I LOVE UUUUU!!!
Heel eerlijk? Wij gunnen elkaar dit soort dingen gelukkig! Zowel ik als hij hebben wel eens dat we het "gejengel" soms even ontvluchten en even relaxen. En tja, de ander heeft het dan even iets minder. Dus die avond of dag erna gun je de ander ook even zo'n extraatje of doe/zeg je even iets liefs om te laten weten dat je het fijn vindt dat de ander je die dag even heeft ontzien. Ik doe 's ochtends soms net alsof ik het "mama, mama" niet hoor en laat vriend er dan lekker uitgaan om in de vroegte met twee kids beneden te zitten, luiers te verschonen, ontbijt te maken enz. En het kan ook best zijn dat ik die middag er lekker even tussenuit knijp om even alleen te winkelen oid. Heerlijk egoïstisch :-D Vriend heeft ook genoeg van dit soort streken om eventjes rust te hebben of gewoon even net doen alsof er niets is haha. Is toch een heerlijk gevoel. En voor ons beiden geldt dat we elkaar vaak genoeg laten merken dat we het waarderen dat we onszelf soms even opofferen voor de ander en juist niet meteen zeuren om dit soort dingen.
Als het zoals bij jullie over en weer gaat zou ik er ook een stuk minder problemen mee hebben, sterker nog zou ik heel fijn vinden. Mijn reactie is ook gebaseerd op mijn situatie en mijn beleving, voor mij is wat ts schrijft dagelijkse kost geweest (jaaa gevoelig puntje)
nou ik vind neit dat je zeurt, daarnaast kan ook man toch even naar de kinderen lopen? op dat gebied zou ik inderdaad ook geirriteerd zijn. Tuurlijkmag hij lekker een biertje drinken met de buurman maar als ik bezig zou zijn met de kinderen en die willen niet slapen is het fijn als man even bijspringt.. dus neej meid je bent geenzeur
Als dat zo is, dus dat er dagelijks op deze manier gebruik van je wordt gemaakt, dan is het de hoogste tijd om je partner eens een flinke schop onder te geven. Óf om na te denken of dit überhaupt wel de relatie is waar je in wilt zitten.
Als je op mij doelt: het is inmiddels mijn ex, nog even een paar weken volhouden en dan kan ik in mijn eigen huisje. Wel fijn om te horen dat het ook anders kan, geeft me toch een beetje hoop.