de nieuwe philips avent flessenverwarmer speciaal ook voor moedermelk?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mompelientje, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb de nieuwe flessenverwarmer van Philips avent. Ik weet dat je moedermelk gelijkmatig moet opwarmen tot 35 graden. Doet deze het wel goed?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vast wel... volgens mij moet je er niet zoveel over nadenken en gewoon je kindje te eten geven. Je moet trouwens helemaal niets.. de bedoeling is dat je borstvoeding niet 'dood' kookt en elke voeding moet je niet te heet geven... verder moet het gewoon lekker smaken.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hij is geschikt voor moedermelk dus ik ga eruit van wel. maar ik vind hem ook vrij heet worden was fijner geweest als er een timer ofzo opzat

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je moet een beetje uitkijken met fleswarmers die snel zijn. Die verwarmen namelijk een deel van de melk te hoog, en bij hogere temperaturen kunnen sommige levende stoffen in de melk kapot gaan. Met zo'n snelle warmer moet je ook altijd de fles goed zwenken xodat de kpude en warme melk goed mengen. Anders kan je kind de mond branden.

Maar goed, het hangt ook af van hoe en wanneer je de fleswarmer gebruikt. Het maakt nog al verschil of jet boor af en toe een fles is of voor alle voedingen.

Deel Deze Pagina