ben ik er overdreven te vroeg bij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lennylenn, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ahhahahahaha kijk je uit hahahahaaaa

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik vind het wel wat vroeg. Ik was pas begonnen rond een week of 20, na de 20-wekenecho. De kleertjes kocht ik pas in mijn verlof weken.
    Kinderwagen heb ik in week 23 ofzo gekocht. Voor 20 weken had ik nog bijna niks in huis.

3. @ chebu we hebben besloten dat we elke maand een 'grote' aankoop doen. Zoals box, kinderwagen, babyfoon etc.
    De rest koop ik als ik het tgenkom

weet nog niet wat ik met mn verlof ga doen, ligt er ook aan hoe ik me voel. foto's inplakken, koffie leuten, uitslapen en heb een vriendin die samen met mij zw verlof heeft.
    verder nog geen echte plannen. Jij?

4. lennylenn

ja precies dat doen wij ook..elke maand een grote aankoop..verspreiden de kosten een beetje.

geen idee wat ik ga doen..iedereen is aan het werk als ik thuis zit. in maart gaan we verhuizen maar ja tegen de tijd dat ik verlof heb is alles al klaar. ik denk dat ik me zal doodvervelen

5. je woont wat ver weg anders hadden we ons samen kunnen vervelen ;)
    Al denk ik dat het tegen die tijd heerlijk is om eens iets te hoeven doen.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, Winnie the pooh, zelfs al heb ik aangegeven dat ik niet van Disneyspullen en Winniedingen hou, krijg ik ze alsnog. Het zijn nu eenmaal dingen die altijd bij het Kruidvat in de aanbieding zijn, vaak ook nog in de meest verschrikkelijke kleurcombinaties.
    Mijn schoonmoeder heeft ook een andere smaak, we kregen zo'n jurkje met 'ik ben papa's prinsesje'. Ik krijg echt jeuk van zo'n tekst.
    En wat dacht je van een broekje van de buurvrouw, waarbij op de kont over de hele breedte NEXT stond? Ze had precies dezelfde outfit voor mijn dochtertje gekocht als haar dochtertje, stond ze trots te vertellen. Ja, het was een prima reservesetje voor het kdv.

7. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    wij hebben ook al van alles en nog wat aangeschaft..
    heb geloof ik al 10 van die ini mini pakjes (maat 50 tot 62) niet allemaal zelf gekocht maar toch.
    vorige week heb ik de eerste new born luiers gekocht, omdat ze in de aanbieding waren bij kruidvat. En ik heb de tip gehad om die gewoon af en toe eens te kopen omdat het best wel een hele uitgave is om straks een aantal pakken tegelijk te kopen...hhahah

wij hebben zelfs gister al de "grote" aankopen besteld :oops:

8. lennylenn

ow nou ahhahaaa dus ik ben toch niet de enige die alvast dat soort babyspullen koopt.

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ojaaa verschrikkelijk.
    Ik heb mijn eerste slabber al gehad met MIJN MAMA IS DE ALLERLIEFSTE echt verschrikkelijk :rolleyes:
    Ik heb mijn familie ook al gewaarschuwd dat ze dat niet voor mij mogen kopen maar gelukkig vinden ze het zelf ook verschrikkelijk.

Een vriendin van mij heeft een keer slabbertje gekregen met de tekst VERBODEN TE VOEREN :) dat is nog erger.

10. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Hi Lennie en Ryanne

Voor wanneer zijn jullie uitgerekend dan?
    Ik zit ook in dezelfde "fase" :):)

Groeties

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik vond juist die papa en mama dingen wel leuk dus smaken verschillen ;)

12. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Qua kleertjes heb ik ook niet echt veel aangeschaft. Je krijgt waarschijnlijk zo veel van kraamvisite en anders is het snel bijgehaald,
    De maatjes 50/56 zijn ze toch zo weer uit.

Hier ook anti-winnie....heb het al tussen neus en lippen doorverteld dat ik die rotbeer niet wil zien :)
    Ik hoorde gister dat ie overleden was....nouja zn stem dan ;)

13. Mousie

Mousie Lid

4 nov 2008
    14
    0
    0
    Ik ben altijd wel voorzichtig. + je krijgt ook erg veel...
    Maar ieder voor zich natuurlijk!

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik hoop voor jou op een kleine inmimiebaby dan heb je nog wat aan je 30! rompers. Ik had zo`n iniminieexemplaar en zij heeft maanden in maat 50/56 gezeten ;)

Oja ik las ook over kleertjes maat 50/56. Van de kraamvisite krijg je vooral veel maat 68!

De tip van kleertjes in maat 74/80 kopen daar moet je mee oppassen, want je weet niet hoe hard je kindje groeit. Dus het seizoen is lastig te vooprspelen. Natuurlijk zijn rompers korte mouw en longsleeves en spijkerbroeken altijd goed.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee hallo! :)

ik zet mn vraag maar even hier in anders krijgen we ongeveer de zelfde onderwerpen :) ik ben nog niet in verwachting en beginnen nu pas met 'klussen' toch heb ik al wat neutrale baby kleding gekocht leuke rompers / shirtjes / slabben etc. Word ik nou langzaam gek? (A) wil graag jullie mening horen!

liefs,

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee hallo! :)

ik zet mn vraag maar even hier in anders krijgen we ongeveer de zelfde onderwerpen :) ik ben nog niet in verwachting en beginnen nu pas met 'klussen' toch heb ik al wat neutrale baby kleding gekocht leuke rompers / shirtjes / slabben etc. Word ik nou langzaam gek? (A) wil graag jullie mening horen!

liefs,

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb ook een paar dingetjes gekocht maar nog niet zoveel. Kon 't gewoon niet laten. 'k Heb geloof ik 2 rompertjes, 2 spuugdoekjes en een omslagdoek.

Winnie the Pooh vind ik juist wel leuk en ook die papa en mama dingen... smaken verschillen dus!
    Wat ik absoluut niet zou willen is om spulletjes voor de babykamer te krijgen. Dat moet gewoon allemaal bij elkaar passen.
    En m'n schoonmoeder is nogal erg van de zeeman en wibra en ik vind de kwaliteit te wensen overlaten dus ben bang dat ik daar in de toekomst ook wat van moet zeggen. Naja dat zien we dan wel. 'k Denk dat ik haar gewoon mee neem te shoppen en aangeef wat ik leuk vind. Vindt zij vast geweldig en kan ik opletten dat ze niet met rare dingen komt aanzetten ;)
    Wel lastig lijkt me want mensen bedoelen 't vaak goed.

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou het niet durven, maar wat dat betreft ben ik nogal bijgelovig.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind het niet overdreven hoor. Als je nu goede aanbiedingen tegen komt kan je er maar beter gebruik van maken.

vind 30 rompertjes trouwens wel erg veel als het in dezelfde maat is

20. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Koop vooraf niet te veel luiers en doekjes etc. Je hebt het dan wel allemaal nodig, maar je weet niet wat voor maat je kindje heeft en welke doekjes het beste bevallen.
    Mijn uk paste de luiers maat 1 niet langer dan de eerste week, rompers maat 50/56 paste hij helemaal niet, kleertjes in maat 50/56 konden ongedragen de doos in, etc.
    Nou was hij wel extreem groot (bijna 10 pond) maar toch... ik was blij dat ik niet veel had gekocht vooraf.

En sommige dingen die ik heel leuk vind staan hem helemaal niet!

Deel Deze Pagina