hoi meid, je kunt jezelf idd heel erg gek maken door er steeds aan te denken, maar aan de andere kant is het ook zo logisch,je wilt zo graag zwanger zijn,probeer jezelf toch een beetje af te leiden meid, het laat zich niet afdwingen,suc6 met alles!
Hoi meiden bedankt voor jullie reacties! Als je al wat langer bezig bent lijkt het me nog moeilijker om er niet mee bezig te zijn. Ik weet dat het niet helpt om te denken het moet het moet of zoiets. Het gebeurt of het gebeurt niet. Wachten tot jij aan de beurt bent voor het mooiste wonder wat er is. We blijven maar oefenen! En hopen! Suc6 meiden!! ShyGirl
Hey meiden, fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die niet in de tweede of derde ronde direct RAAK hebben! sorry voor jullie, maar im het dagelijks leven is het net alsof ieder maar in een wip zwanger is. A en toe wordt ik er ook bang van, dat het vast nooit gaat lukken. Als ik dan dit soort berichtjes lees en dan bij voorkeur met uiteindelijk een goede afloop geeft me dat weer moed! Tja in de eerste rondes was ik er wel (te veel) mee bezig denk ik, maar ik kan nu wel in het dagelijks leven van me af zetten, alleen die dagen rond mijn menstruatie zijn verschrikkelijk. Behalve in mijn eerste twee rondes heb ik ook geen rare kwaaltjes dus voor mijn gevoel weet ik al heel gauw dat het niet raak is....Tja mij hoor je nooit meer de tip geven; je moet er niet zoveel mee bezig zijn, wat ik trouwens ook nooit gedaan heb gelukkig! Nou allemaal veel succes en laat je niet gek maken...
Ik heb precies hetzelfde. Ben blij te lezen dat we allemaal ermee bezig zijn. Wel de ene meer als de andere maar dat ik mezelf niet als gek hoeft te bestempelen! Mij geeft het ook moed om te merken dat er meer zijn die er langer over doen! Volgens mij heeft iedereen rond haar NOD last van er meer mee bezig zijn. Jij ook veel succes!! We zitten in dezelfde ronde zie ik! Hopen dat het ons beide gaat lukken deze ronde!!! Grtjs ShyGirl