vandaag een dagje vrij, en het weer is niet zo mooi als ik dacht dat het zou worden, en zat me een beetje te vervelen dus heb net mijn eerste baby-was aangezet had bedacht dat het maar vast gewassen kon zijn, als het uit de was en gestreken is, doe ik alles in afsluitbare boxen vond het zelf wel een prettig idee...straks hebben we het nog druk zat met de kamer ( moeten we nog het een en ander voor verbouwen, en aangezien ik al vanaf de 13 weken flink last heb van bekkenklachten, dacht ik, straks heb ik misschien nog meer pijn, en heb ik er misschien de energie niet voor dit soort wasjes nog te doen Ben ik nou heel erg??? heb ik al een beetje last van nesteldrang? of zijn er meer die al zo vroeg een baby-was hebben gedraaid? enne...denken jullie dat het bij 1 keer wassen blijft...of vind ik tegen de tijd dat ik 35 weken zwanger ben, dat alles nog een keer gewassen moet worden?
Ik heb er nu al last van Ben steeds maar aan het opruimen en schoonmaken. Toevallig heb ik ook net een half uurtje geleden de eerste babywas aangezet haha. Wat hebben we al veel kleertjes zeg... tjonge dat verbaasde me echt. Er komt vast nog veel meer bij. Ik kan ook niet wachten om met de babykamer te beginnen! Ben de hele dag in m'n hoofd al plannetjes aan het maken. Je bent dus niet de enige... en die lente helpt natuurlijk ook wel een handje mee met de schoonmaakwoede enzo
pffff gelukkig het verbaasde me ook hoeveel ik al aan babywas heb...had nu 1 trommel helemaal vol met witte was en dan moet ik nog de meisjes of jongens spullen gaan kopen ( maar daar moet ik nog een weekje op wachten ) alles gaat nu in de droger...straks nog ff strijken ga ik ondertussen nog ff shoppen
ben laatst ook al aan het wassen gegaan, met in achterhoofd dat ik vast tegen het eind wel nog een keer wil gaan wassen, haha. voelde gewoon ff lekker om te doen en alvast wat spulletjes fris in de schone kast te leggen! gewoon doen als je je daar goed bij voelt veel voorpret toegewenst
Ik heb er ook wel een beetje last van, maar dan meer in de zin van de badkamer heel uitgebreid poetsen, de keuken uitgebreid poetsen. Kleertjes wassen wacht ik nog mee, heb nog niet zoveel en kan het toch nog niet opbergen op de plek waar het hoort. Dat komt wel als het kamertje klaar is. Ik geef er maar lekker aan toe.
ik heb altijd nesteldrang ook als ik niet zwanger ben hahaha poets altijd , word er zelf wel ooit gek van , maar t moet opgeruimd en schoon zijn hier
Poetsen, opruimen doe ik op de gekste momenten. Ik had enkele rokken opgevouwen liggen omdat er geen lussen aanzitten en ik geen kleerhangers meer had om die rokken te kunnen ophangen. Nu moest en zou ik de kleerkast op orde krijgen en ik kon wel bijna huilen toen ik die rokken niet kon ophangen. Ben dus speciaal daarvoor kleerhangers gaan kopen :s Hoezo gek? Babykleding heb ik nog niet en daar ben ik ook nog niet mee bezig. Ik heb meer de drang om nu alles wat ik goed wil hebben voor in huis (zoals oa die kleerhangers) te kopen en in orde te brengen want eenmaal de baby er is zal die qua aankopen wel voorrang krijgen. Wat eerst niet dringend was (langere ethernetkabel en muis voor de laptop) moet nu ineens wel gekocht worden.