Jeetje mina Wat een hondeweer zeg buiten! Vette wind en regen, oftewel HERFST.. Ben blij da'k vandaag niet naar buiten hoef! Owh en ik zie dat t flink aan t hagelen is, bah bah bah..
ja niet normaal he! zag het vanochtend op het nieuws! ik dacht waar hebben ze het over... nou ik heb het nog niet gezegd of de luifel waait bijna van ons huis af! ik zeg nog tegen leon zo ga ik niet rijden! hahaha gelukkig is het hier nu redelijk opgeklaard. maar voor hoe lang is de vraag?
Nou hier heeft het net onwijs gestortregent en gestormd en nu is het weer zonnig en windstil zow raar.......
Vanmorgen was het hier in A'dam ook niet te harden! Lekker weer om thuis op de bank een dvd'tje te kijken Hoop dat als ik straks weer richting het noorden ga de buien verdwenen zijn Patroeschka
Oh... hier waait het alleen keihard... verder is het heerlijk weer. Ik hou van de herst, vind het heerlijk dat het weer kouder wordt!
yep ook hier harde wind.. maar een stralende zon.. heb net in de zon kralen staan fotograveren (pfff wel warm zo hoor achter het glas)
Ow lijkt me mooi Natasja.. die zonnestralen op een foto. Ik wilde net naar buiten gaan (het is heir al de hele dag erg mooi weer) zie ik een hele grote donkere wolk.. ben maar weer omgedraaid omdat ik nog steeds geen regenhoes voor de duowagen heb. hmm meteen even bij "gezocht " plaatsen.
het is hier echt halen en brengen , nu schijnt de zon , maar de volgende donkere wolken zijn alweer in aantocht! de wind is gelukkig iets gaan liggen. vanmorgen dikke hagelbuien. ik zit lekker binnen en ga alleen naar buiten als het echt moet ( moet toch eten vanaaf...)
hahahahaha ik deed de luxaflex naar benedenen en het begint me toch te regenen hahahaha die wolken zaten denk ik achter het huis.. @susanne.. ja moest de sieraden nog doen.. maar nu moet ik weer geduld hebben.. buitje!
ik dacht hier ook dat het wel meeviel. lekker zonnig, en af en toe wat druppels. maar ik was op de fiets, en dat viel toch tegen op de terug weg. en koud. ik ga er niet meer uit
Pff, nou ik dacht vannacht dat onze ramen eruit zouden knappen, wat n storm zeg! Hoorde net op de radio dat er hier in Friesland zo'n 100 paarden op een eilandje staan omringd met water en dat er al verscheidene zijn verdronken, zielig he.....
deze man had ook beter binnen kunnen blijven hahahha niet te hopen dat zijn vrouw probeert zwanger te worden want de zaadjes zijn onderkoelt....... ( ooooooh foei flauw is sneu voor die man ) Wildplasser te water door omgewaaide boom AMSTERDAM - De stormachtige wind leidde woensdagochtend tot een nat pak voor een wildplasser in Amsterdam. De man stond tegen een boom te plassen aan het Singel, toen de wind de wortels lostrok. De boom waaide om, waarop de wildplasser ten val kwam en in het water van de gracht belandde. Volgens de politie kon het slachtoffer op eigen kracht aan de kant komen. Hij is voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis, waarop hij na behandeling naar huis mocht. De omgewaaide boom veroorzaakte verder nog schade aan twee auto's die ernaast stonden geparkeerd.
Joehoe? Hier hagelt het al een half uur met tussenpozen, waait nog steeds gigahard. Bij mij achter het huis lijkt het alsof er een wervelwind is geweest, stoelen liggen overal, bloempotten gesneuveld...