Ben ik ff blij da'k nu binnen zit!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jeetje mina :confused: Wat een hondeweer zeg buiten! Vette wind en regen, oftewel HERFST.. Ben blij da'k vandaag niet naar buiten hoef! Owh en ik zie dat t flink aan t hagelen is, bah bah bah.. :(

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja niet normaal he!
    zag het vanochtend op het nieuws! ik dacht waar hebben ze het over... nou ik heb het nog niet gezegd of de luifel waait bijna van ons huis af!

ik zeg nog tegen leon zo ga ik niet rijden! hahaha

gelukkig is het hier nu redelijk opgeklaard. maar voor hoe lang is de vraag?

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Hier in arnhem schijnt de zon al de hele dag en af een toe wat windvlagen :)

4. Niet meer actief

Nou hier heeft het net onwijs gestortregent en gestormd en nu is het weer zonnig en windstil zow raar.......

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier in twente is het ook weer opgeklaard, maar wel weer om binnen te blijven.brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier in Borne is het afwisselend zonnig en buiig. De wind doet wel flink zijn best.

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Vanmorgen was het hier in A'dam ook niet te harden! Lekker weer om thuis op de bank een dvd'tje te kijken :D
    Hoop dat als ik straks weer richting het noorden ga de buien verdwenen zijn Patroeschka ;)

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh... hier waait het alleen keihard... verder is het heerlijk weer.

Ik hou van de herst, vind het heerlijk dat het weer kouder wordt!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yep ook hier harde wind.. maar een stralende zon.. heb net in de zon kralen staan fotograveren (pfff wel warm zo hoor achter het glas)

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow lijkt me mooi Natasja.. die zonnestralen op een foto.

Ik wilde net naar buiten gaan (het is heir al de hele dag erg mooi weer) zie ik een hele grote donkere wolk.. ben maar weer omgedraaid omdat ik nog steeds geen regenhoes voor de duowagen heb.

hmm meteen even bij "gezocht " plaatsen.

11. triez

triez Actief lid

het is hier echt halen en brengen , nu schijnt de zon , maar de volgende donkere wolken zijn alweer in aantocht!
    de wind is gelukkig iets gaan liggen. vanmorgen dikke hagelbuien. ik zit lekker binnen en ga alleen naar buiten als het echt moet ( moet toch eten vanaaf...)

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahaha ik deed de luxaflex naar benedenen en het begint me toch te regenen hahahaha die wolken zaten denk ik achter het huis..

@susanne.. ja moest de sieraden nog doen.. maar nu moet ik weer geduld hebben.. buitje!

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik dacht hier ook dat het wel meeviel. lekker zonnig, en af en toe wat druppels.
    maar ik was op de fiets, en dat viel toch tegen op de terug weg. en koud. ik ga er niet meer uit ;)

14. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    haha ik had ook te vroeg gejuicht... nu plentst het hier!

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Pff, nou ik dacht vannacht dat onze ramen eruit zouden knappen, wat n storm zeg!

Hoorde net op de radio dat er hier in Friesland zo'n 100 paarden op een eilandje staan omringd met water en dat er al verscheidene zijn verdronken, zielig he.....

16. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    De zon schijnt hier :-D (hengelo)

17. patrien

patrien Niet meer actief

tjonge,jonge wat waait het hier hard. niet normaal.
    maar nog wel droog met een mager zonnetje

18. triez

triez Actief lid

deze man had ook beter binnen kunnen blijven hahahha niet te hopen dat zijn vrouw probeert zwanger te worden want de zaadjes zijn onderkoelt.......

( ooooooh foei flauw is sneu voor die man ;) )

Wildplasser te water door omgewaaide boom

AMSTERDAM - De stormachtige wind leidde woensdagochtend tot een nat pak voor een wildplasser in Amsterdam. De man stond tegen een boom te plassen aan het Singel, toen de wind de wortels lostrok. De boom waaide om, waarop de wildplasser ten val kwam en in het water van de gracht belandde.

Volgens de politie kon het slachtoffer op eigen kracht aan de kant komen. Hij is voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis, waarop hij na behandeling naar huis mocht. De omgewaaide boom veroorzaakte verder nog schade aan twee auto's die ernaast stonden geparkeerd.

19. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Joehoe... het onweert :D:D

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Joehoe? :confused:
    Hier hagelt het al een half uur met tussenpozen, waait nog steeds gigahard. Bij mij achter het huis lijkt het alsof er een wervelwind is geweest, stoelen liggen overal, bloempotten gesneuveld...

Deel Deze Pagina